شناسهٔ خبر: 67015237 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نماینده مردم ارومیه در مجلس :

حل دائمی مشکل صدور مجوز انشعابات آب، برق و گاز حاشیه‌نشینان ارومیه

یکی از نمایندگان مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: ظرفیت‌های قانونی برای ارائه خدماتی همچون برق، آب و گاز برای ساکنان مناطق حاشیه‌نشین موجود است و به زودی این مشکل به صورت دائمی حل خواهد شد.

صاحب‌خبر -

حل دائمی مشکل صدور مجوز انشعابات آب، برق و گاز حاشیه‌نشینان ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حاکم ممکان _دوشنبه چهاردهم خرداد_ پس از نشست با مدیرعامل توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی، بخشدار نازلو و شهردار نوشین‌شهر که با موضوع نبود امکانات زیرساختی برق، آب و گاز برای حاشیه‌نشینان نوشین‌شهر ترتیب یافته بود، اظهار کرد: علیرغم محدودیت‌های قانونی برای ایجاد خدمات زیربنایی از جمله برق برای این خانوارها، مقرر شد به طور موقت به مدت سه ماه برق این مناطق با تلاش شرکت توزیع نیروی برق تأمین شود.

وی افزود: ظرفیت‌های قانونی برای ارائه خدمات اعم از برق، آب و گاز برای ساکنان واحدهای مسکونی غیر رسمی موجود است و به زودی از طریق تشکیل کمیته‌ای ویژه متشکل از معاون عمرانی استاندار و مدیران کل مربوطه این مشکل به صورت دائمی حل خواهد شد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی پیش بینی شده، مشکل عدم بهره‌مندی ساکنان حاشیه‌نشین را برطرف کنیم.

ممکان با قدرانی از اهتمام و دغدغه‌مندی دولت نسبت به رفع محرومیت از مناطق حاشیه‌نشین ارومیه خاطرنشان کرد: با توجه به همراهی و همدلی موجود در بین مدیران استانی، این امید می‌رود تا شاهد رفع مشکلات در کمترین زمان ممکن باشیم.

وی همچنین در جلسه‌ای جداگانه با نایب رئیس شورای آرد و نان آذربایجان‌غربی، مجوز راه‌اندازی یک واحد نانوایی برای بخش حاشیه‌نشین نوشین شهر را اخذ کرد.

نظر شما