شناسهٔ خبر: 68977112 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه رحیم‌آباد:

شهادت «سید حسن نصرالله» بیداری را در امت اسلامی ایجاد کرد

رودسر- امام جمعه رحیم آباد گفت: شهادت «سید حسن نصرالله» وحدت و بیداری را در امت اسلامی ایجاد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابراهیم بیات شامگاه چهارشنبه در مراسم بزرگداشت شهید سید حسن نصرالله در مسجد گلدشت رحیم آباد اظهار کرد: شواهد تاریخی و قرآن نشان می‌دهد که دشمنی یهود و صیهونیستی ها با اسلام و مسلمین مختص به قبل و بعد انقلاب نبوده و به قبل اسلام زمانیکه نشانه‌های پیامبر آخر زمان مشخص شد بر می‌گردد.

حجت‌الاسلام بیات با بیان اینکه یهودیان ترورها و نفوذها هدفمند خود را آغاز کردند اما چون همیشه تیرشان به خطا می‌رفت، افزود: اکثر جنگ‌های پیامبر (ص) توسط یهودیان رقم می‌خورد و آنان می‌خواستند دین اسلام را دین خشنونت ترویج دهند.

وی با اشاره به شهادت سید حسن نصرالله گفت: شهید سید حسن نصرالله از بهترین فارغ‌التحصیلان مکتب شهادت است که شهادت این شهید مظلوم آثار و برکاتی زیادی را به همراه داشت.

حجت الاسلام بیات ادامه داد: دشمن به خیال خام خود می‌تواند با این شهادت‌ها قطار مقاومت را از حرکت بازدارد اما سرعت این قطار با وحدت مردم بیشتر خواهد شد.

امام جمعه رحیم آباد اضافه کرد: یکی از برکات اثر گذار شهادت حسن نصرالله این است که ما یک ابر مرد تاریخ جبهه مقاومت را از دست دادیم که تمام شیوخ عرب باید از ابر مرد درس یاد بگیرند لذا این شهادت باعث نمی‌شود که احساس یاس نامیدی کنیم.

وی از دیگر برکات این شهادت را تقویت فرهنگ شهادت طلبی در جبهه مقاومت و جوامع اسلامی ذکر کرد و گفت: بعد شهادت این شهید فرهنگ شهادت یک آبیاری مجدد شد.

امام جمعه رحیم‌آباد به نقش محوری دبیر کل حزب الله لبنان در جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: شهید سید حسن نصرالله، یک ولایت مدار واقعی بود که عمر پر برکت خود را در راه مبارزه با رژیم سفاک و جنایکار اسرائیل گذاشت.

نظر شما