شناسهٔ خبر: 64652227 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

گام بزرگ برای رضایت برانکو - مفاصا را هم گرفتند

باشگاه پرسپولیس موفق شد مفاصا حساب مالیاتی برانکو ایوانکوویچ را اخذ کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پرداخت جریمه تاخیر مالیات قرارداد برانکو، مدیران باشگاه پرسپولیس طی سه چهار روز اخیر به‌شدت دنبال اخذ مفاصا حساب مالیاتی برانکو بودند تا برای او ارسال کرده و رضایت این مربی را برای بازگشت به نیمکت سرخ‌ها جلب کنند.

حالا رسانه باشگاه پرسپولیس خبر می‌دهد این مفاصا حساب اخذ شده و برانکو در صورت بازگشت مشکلی برای خروج از ایران نخواهد داشت. در این خبر آمده: «هیئت مدیره، مدیرعامل و معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در روزهای گذشته، جلسات کاری متعددی را برگزار کرده‌اند. پیرو این جلسات و جمع‌بندی‌هایی که در جریان آن صورت گرفت، برانکو ایوانکوویچ به‌عنوان گزینه درجه یک پرسپولیس برای نشستن روی نیمکت مربیگری انتخاب شد.

در پی همین تصمیم، پس از مذاکرات نخستین، اقدام برای تسویه حساب مالیاتی مربوط به قرارداد همکاری فی‌مابین از سال‌های ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۷ اقدام شد. حال می‌توانیم به اطلاع هواداران عزیز برسانیم؛ با طی شدن مراحل اداری، مفاصا حساب مالیاتی نیز امروز اخذ و تحویل رضا چلنگر شد تا به سرمربی اسبق پرسپولیس ارائه شود.

به این ترتیب، باشگاه پرسپولیس با در نظر گرفتن ملاحظات حرفه‌ای فوتبال، وارد فاز بعدی مذاکرات با سرمربی اسبق باشگاه، برانکو ایوانکوویچ، می‌شود. قرار است رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای مذاکره مستقیم راهی قطر شود که احتمالا این اتفاق طی دو  روز آینده رخ خواهد داد.

نظر شما