شناسهٔ خبر: 67566074 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

یک پیشکسوت با مهر مطرح کرد

موردنگران کننده درمورد سرمربی پرسپولیس/ تمدید ۳۰ ساله افتخار نیست

کارشناس فوتبال با مطرح کردن نگرانی خود در مورد سرمربی جدید این تیم، گفت: پرسپولیس نیاز به بازیکن زیر ۳۰ سال دارد که با آمادگی بدنی بالا بتواند در لیگ برتر و لیگ نخبگان آسیا به تیم کمک کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس پس از جدایی «اوسمار ویه را»، «خوان کارلوس گاریدو» را روی نیمکت خود برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر می‌بیند. این مربی اسپانیایی که برخی از کارشناسان و پیشکسوتان پرسپولیس او را گزینه مناسب برای تیم خود نمی‌بینند، روز شنبه ۱۶ تیر به ایران سفر و جلسه‌ای را نیز با مدیران این باشگاه برگزار کرد.

امیرحسین اصلانیان پیشکسوت پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در رابطه با حضور گاریدو در این تیم اظهار داشت: این مربی به فوتبال آسیا آشناست و سابقه مربیگری در تیم‌های عربی را داشته است اما نکته‌ای که در رزومه او وجود دارد این است که او در باشگاه‌هایی که کار کرده تا پایان قرارداد خود در آن تیم نمانده و یا از سمت خود کنار رفته و یا اینکه او را اخراج کرده‌اند. امیدوارم قرارداد او با باشگاه پرسپولیس به نحوی باشد که او حداقل تا پایان فصل در تیم ماندگار باشد.

موردنگران کننده درمورد سرمربی پرسپولیس/ تمدید ۳۰ ساله افتخار نیست

او ادامه داد: یک مربی زمانی موفق خواهد شد که ابزار خوب همراه خود داشته باشد تا در رقابت‌های داخلی و خارجی بتواند نتایج قابل قبولی را به دست آورد. ما با کمبود بازیکن خوب در ایران مواجه هستیم و عملاً بازیکن با کیفیتی وجود ندارد که باشگاه بتواند او را جذب کند و قاعدتاً باید از خارج از ایران دنبال بازیکن با کیفیت گشت.

اصلانیان در مورد جدایی سه بازیکن پرسپولیس (مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی فر و علیرضا بیرانوند) گفت: دو بازیکن (ترابی و اسماعیلی فر) با باشگاه قرارداد نداشتند و حق دارند تا برای آینده خود تصمیم بگیرند امیدوارم که مدیران بازیکنان با کیفیت تر از آنها را به خدمت بگیرند. در کنار بیرانوند هم مشاوران خوبی قرار دارند که برای تصمیم خود قطعاً با آنها مشورت کرده است به جز فصل گذشته که به دلیل مصدومیت حدود ۶ بازی را از دست داد و گل‌های بدی هم دریافت کرد در سال‌های دیگری که در پرسپولیس حضور داشت توانست عملکرد خیلی خوبی را از خود به نمایش بگذارد.

کارشناس فوتبال تصریح کرد: اگر او در تیم ماندنی شد امیدوارم که سال خوبی را سپری کند و اگر هم جدایی او قطعی شد از مدیریت باشگاه انتظار می‌رود که یک گلر خوب جذب شود. در مورد بازیکنان دیگر هم باید بگویم با توجه به درخشش «گئورگی گولسیانی» در تیم ملی گرجستان احتمالاً مشتریان زیادی خواهد داشت و «عبدالکریم حسن» هم با پیشنهاداتی از سوی کشور قطر مواجه شده و احتمال دارد این بازیکنان را هم پرسپولیس از دست دهد.

موردنگران کننده درمورد سرمربی پرسپولیس/ تمدید ۳۰ ساله افتخار نیست

او افزود: تمدید قرارداد با بازیکنان بالای ۳۰ سال مانند وحید امیری، سروش رفیعی و مرتضی پورعلی گنجی نباید برای باشگاه پرسپولیس افتخار محسوب شود. بازیکن بالای ۳۰ سال توانایی گذشته خود را ندارد و زمان خداحافظی و بازنشستگی‌اش است.

مهاجم سابق سرخپوشان در پایان گفت: پرسپولیس نیاز به بازیکنان زیر ۳۰ سال دارد که از آمادگی بدنی بالا برخوردار باشند. امیدوارم تیم به گونه‌ای بسته شود که دست مربی برای چینش بازیکنان در رقابت‌های لیگ برتر و لیگ نخبگان آسیا باز باشد چون در غیر این صورت نمی‌توان از مربی انتظاری برای کسب نتیجه خوب داشت.

نظر شما