شناسهٔ خبر: 67568432 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

انتخابات فدراسیون شطرنج به تعویق می‌افتد؟

تایید صلاحیت نامزدهای ریاست فدراسیون شطرنج هنوز اعلام نشده و ممکن است انتخابات این فدراسیون با تعویق مواجه شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج قرار است ساعت 10 صبح فردا (سه‌شنبه 19 تیر ماه) در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شود، البته به شرط آنکه تایید صلاحیت افراد ثبت‌نام کننده اعلام شود.

در فاصله 24 ساعت مانده تا آغاز این مجمع، هنوز خبری از تایید صلاحیت‌ها نیست و صحبت‌هایی مبنی بر احتمال تعویق انتخابات بر سر زبان‌ها افتاده است.

فاطمه ابوالقاسمی، مجتبی ارشدی، احمد علی بابایی، مهرداد پهلوان زاده، کمال جوانمرد، علیرضا خسروی، شهریار رحمانی اصل، وحیده صوابیه، حمزه علی پور، حمید گودرزی، محمدرضا محمدی بهابادی، مسعود ناموری آذر و امیرعرفان هاشمی، نفراتی هستند که اسامی آنها روز 2 اردیبهشت ماه از سوی فدراسیون شطرنج به عنوان نفرات ثبت‌نام کننده اعلام شد.

از آن زمان تاکنون بیش از 2.5 ماه گذشته و هیچ خبری از تایید صلاحیت‌ها نیست. اتفاق در حالی رخ داده که طی مجامع انتخاباتی برخی از فدراسیون‌ها طی یکی دو ماه اخیر، تایید صلاحیت‌ها دیر اعلام شده و حتی به صورت کامل اعلام نشده تا مجمع با نظر وزارت ورزش و موافقت مجمع به تعویق بیفتد.

حالا چنین شرایطی برای شطرنج رقم خورده و به نوعی یک بلاتکلیفی ایجاد شده که جالب به نظر نمی‌رسد.

فدراسیون شطرنج از خرداد سال گذشته و پس از استعفای حسن تأمینی با سرپرست اداره می‌شود. ابتدا شهرام عظیمی مسئولیت سرپرستی را بر عهده گرفت و از آذر ماه نیز شادی پریدر به عنوان سرپرست جدید معرفی شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما