شناسهٔ خبر: 67566825 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

پلی آف لیگ نخبگان آسیا؛

مشکل بزرگ سپاهان برای دیدار با شباب الاهلی

تیم فوتبال سپاهان برای دیدار مرحله پلی آف لیگ نخبگان آسیا برابر تیم شباب الاهلی با مشکل بزرگی مواجه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال سپاهان در اولین بازی خود در مرحله پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا باید روز سه شنبه ۱۶ مرداد در ورزشگاه نقش جهان اصفهان رو در روی شباب الاهلی امارات قرار گیرد.

این بازی برای هر دو تیم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و پیروزی در آن، تیم برنده را یک گام به حضور در مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا نزدیک خواهد کرد. پس از پایان فصل بیست و سوم، میلاد زکی‌پور مدافع چپ تیم سپاهان از جمع زردپوشان جدا شد و به استقلال تهران پیوست.

طبق اعلام مهدی آذربایجانی مدیرعامل باشگاه سپاهان، امید نورافکن نیز با اینکه تحت قرارداد با این تیم است اما به دلیل گذراندن خدمت مقدس سربازی نمی‌تواند سپاهان را در فصل پیش رو همراهی کند و راهی یکی از تیم‌های نظامی خواهد شد.

در سمت راست خط دفاعی سپاهان هم تکلیف ماندن یا رفتن رامین رضائیان هنوز مشخص نشده است. رضائیان پس از فینال جام حذفی اعلام کرد که فصل آینده در سپاهان حضور نخواهد داشت که این اظهارات رضائیان با واکنش مدیرعامل باشگاه سپاهان رو به رو شد و آذربایجانی اعلام کرد که این بازیکن با سپاهان قرارداد دارد و جدایی او منوط به صدور رضایت نامه از سمت ما خواهد بود.

رضائیان هم در جدیدترین صحبت‌های خود گفته که در حال مذاکره با باشگاه‌های داخلی و خارجی است تا بهترین انتخاب را برای خود داشته باشد. «ژوزه مورایس» برای از سرگیری تمرینات سپاهان، روز سه شنبه هفته جاری راهی ایران می‌شود و او با کمبود بازیکن در دو پست اصلی دفاع چپ و راست خود مواجه است و با توجه به اینکه کمتر از یک ماه دیگر سپاهان باید به مصاف شباب الاهلی برود، مدیران این باشگاه کار سختی برای جذب بازیکن خواهند داشت.

نظر شما