شناسهٔ خبر: 64645880 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

امکان اعطای مدرک معادل دکتری به خادمان قرآن بررسی شد

جلسه شورای عالی انجمن خادمان قرآن کریم برگزار و در آن امکان اعطای مدرک معادل دکتری بررسی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در بخشی از جلسه شورای عالی انجمن خادمان قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران که در معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، علیرضا معاف معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد به اقدامات و تسهیلاتی که برای انجمن خادمان قرآن در نظر گرفته شده است، اشاره کرد و گفت: این تسهیلات به نظر هیئت دولت و شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده است.
وی افزود: از جمله این موضوعات، پیگیری اعطای مدرک معادل دکتری به خادمان قرآن کریم است که مصوبه آن درحال طی کردن فرایند مربوط است و به زودی وضع آن روشن می‌شود. سازوکار مربوط به این موضوع هم تعریف شده است و در جلسات آینده شورای عالی انجمن خادمان قرآن درباره آن تصمیم‌گیری نهایی خواهد شد.
همچنین سیدعلی سرابی دبیر انجمن خادمان قرآن کریم گزارشی از جلسات گذشته این انجمن و اقداماتی که در راستای ثبت تغییرات شورای عالی در نظر گرفته شده است و همچنین درباره مفاد اساسنامه، مجمع عمومی و وظایفی که در اساسنامه مطرح شده است، توضیحاتی ارائه کرد. سیدعلی سرابی همچنین درباره بیست و نهمین دوره تجلیل از خادمان قرآن کریم گزارشی داد که در این بخش سایر اعضای شورا نیز مباحثی را مطرح کردند.
در بخش دیگری از این جلسه درخصوص نقش انجمن خادمان قرآن در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم و وظایف انجمن بحث و تبادل نظر و بر این موضوع که انجمن باید حضوری قوی در نمایشگاه بین‌المللی قرآن داشته باشد، تأکید شد.
موضوع دیگر این جلسه بحث درباره برگزاری مجامع انجمن خادمان قرآن کریم بر اساس برنامه بود، در این بخش پس از طرح نظرات مختلف از سوی اعضای شورا مقرر شد، زمان برگزاری مجمع مشخص و زمان برگزاری آن اعلام شود.

 

نظر شما