شناسهٔ خبر: 64618721 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

هزینه ۵۰ میلیارد تومانی از مسئولیت‌های اجتماعی صنایع در جزیره هرمز

استاندار هرمزگان گفت: بیش از ۵۰ میلیاردتومان از مسئولیت‌های اجتماعی صنایع در جزیره هرمز هزینه شده است.

صاحب‌خبر -

هزینه ۵۰ میلیارد تومانی از مسئولیت‌های اجتماعی صنایع در جزیره هرمز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ مهدی دوستی استاندار هرمزگان در نشست شورای فرهنگ عمومی هرمزگان در جزیره هرمز گفت: نصب تصاویر شهدا، کف پوش خیابان و معابر، جدا سازی منازل شهروندان و زیر زمینی کردن کابل‌های برق از مهم‌ترین مسئولیت‌های اجتماعی صنایع در جزیره هرمز است.
وی با اشاره به اینکه ارتقای جزایر دارای ساختار قانونی خاصی است افزود: درخواست ارتقای جزیره هفت هزار نفری هرمز به شهرستان در تقسیمات کشوری صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید؛ تاکید رئیس جمهور بر توجه به ابعاد مختلف توسعه هرمزگان
استاندار هرمزگان طرح‌های زیر ساختی آب، رینگ دور جزیره و دیوارساحلی را از مهم‌ترین مصوبات برای آبادانی این جزیره نام برد و گفت: از ۴۹ مصوبه تاکنون ۴۲ مصوبه آن به پایان رسیده است.
دوستی با اشاره به اینکه نماد‌های هویتی جزیره را پررنگ کنیم افزود: با هجمه‌های دشمن اگر این نماد‌ها پررنگ نشود فرهنگ عمومی منطقه از بین می‌رود.
وی گفت: باید نماد‌های هویتی را پررنگ کنیم و از ظرفیت پررنگ مردمی استفاده کنیم.
نماینده، ولی فقیه در هرمزگان هم در این نشست گفت: توسعه فعالیت‌های سالم گردشگری در جزیره هرمز زمینه ساز شکوفایی اقتصاد مردم جزیره است و در دستور کار دستگاه‌های اجرایی ذیربط قرار گیرد.
حجت الاسلام محمد عبادی زاده افزود: جزیره هرمز در دوران دفاع مقدس بیشترین شهید را در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی متناسب با جمعیت خود تقدیم انقلاب کرد و به عنوان نماد مقاومت در کشور شناخته می‌شود.
عبادی زاده با اشاره به نگاه ویژه مقام معظم رهبری به جزیره هرمزگفت: راه اندازی قرار گاه فرهنگی و اجتماعی جزیره هرمز باید در دستور کار مسئولان باشد.
نماینده، ولی فقیه در هرمزگان افزود: سند جامع تحول فرهنگی جزیره هرمز که در استانداری استان تهیه شده است باید به عنوان چراغ راه دستگاه‌ها و با مشارکت مردم استفاده شود.

نظر شما