شناسهٔ خبر: 67565987 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده شادگان در مجلس:

ملت ایران با این مشارکت در انتخابات‌ پیروز شد

فاطمه سعدیان

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: هوای گرم و طاقت فرسای بالای ۵۰ درجه در شادگان و مشکلاتی از قبیل افت ولتاژ شدید برق و نبود آب در بسیاری از روستاها و قطعی مکرر برق مانع آن نشد که مردم در انتخابات حضور پیدا نکنند.

صاحب‌خبر -

هاشم خنفری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از مردم خوزستان به ویژه مردم شادگان، برای خلق حماسه تشکر می‌کنم. روز جمعه شاهد مشارکت حداکثری بر اساس منویات مقام معظم رهبری بودیم. 

وی ادامه داد: با وجود همه مشکلات اما مردم پای صندوق‌های رای حضور پیدا کردند و این نشان از وفاداری و علاقه به نظام و کشور و ولی فقیه است. روز جمعه ملت ایران و به تبع آن مردم خوزستان به ویژه شادگان، با نظام جمهوری اسلامی ایران تجدید بیعت و پیمان کردند.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت در سطح کشور ۵۱ درصد و در شهرستان شادگان ۵۲ درصد بود و در مرحله دوم نسبت به مرحله اول شاهد رشد ۶۷ درصدی حضور مردم بودیم و این کار بسیار بزرگی است.

خنفری بیان کرد: امروز با این مشارکت ملت ایران پیروز شد. این مشارکت نشان از وحدت و همدلی است و از سویی دشمنان ناکام ماندند و بار دیگر نقشه خبیثانه دشمنان ایران و اسلام، نقش برآب شد.

وی گفت: در شادگان شاهد حضور معنادار با وجود شرایط سخت بودیم. بنابراین باید قدر مردم را بدانیم و به آن‌ها خدمت کنیم. با وجود سختی‌ها، اما مردم، هیچ گاه نظام را تنها نگذاشتند و زن و مرد پیر و جوان، خود را به صندوق‌های رای رساندند.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: آنانی که پشت صندلی خود نشسته‌اند باید قدر این مردم را بدانند و این مردم هستند که نظام را با انتخابات، بیمه می‌کنند لذا با خدمت صادقانه و مخلصانه باید بتوانیم بخشی از محبت مردم را جبران کنیم.

خنفری گفت: از رئیس جمهور منتخب انتظار می‌رود، ادامه دهنده راه خدمت شهید رئیسی باشد. پاکدستی و فسادستیزی و خدمت به مردم از ویژگی‌های شاخص شهید بود. بنابراین انتظار داریم که رئیس جمهور ادامه دهنده این راه باشد.

انتهای پیام

نظر شما