شناسهٔ خبر: 64583533 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

هشدارنارنجی؛

تشدیدفعالیت سامانه بارشی در آذربایجان غربی

اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی در هشداری نارنجی، از تشدید فعالیت سامانه بارشی و بارش برف و باران و وزش باد گاهی شدید تا دوشنبه در استان خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  اداره کل هواشناسی استان در هشدارنارنجی شماره ۲۱ از تشدید فعالیت سامانه بارشی تا روز دوشنبه  در استان  خبرداد.

براساس این هشدار با فعالیت  این سامانه بارش برف و باران و وزش بادگاهی شدید (درمناطق کوهستانی کولاک برف) همراه با مه گرفتگی و کاهش دید پیش بینی می شود.

اثرات این مخاطره لغزندگی، کاهش دید و اخلال در ترددهای شهری و جاده ای در کلیه مناطق استان با تاکید برنیمه جنوبی استان  خواهد بود.

در این شرایط آمادگی دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران-آمادگی راهداری برای برف روبی در گردنه ها و نقاط سردسیر-اجتناب از سفر های غیر ضرور و احتیاط در ترددهای شهری و جاده ای به ویژه گردنه های برف گیر و تجهیز خودروها به لوازم زمستانی – خود داری از تردد و اتراق در  حاشیه رودخانه ها و مسیها  و فعالیتهای کوهنوردی  توصیه می‌شود.

 

<div id="video-display-embed-code_10676441"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4120707/10676441?width=600&height=350"></script></div>

 

 

 

نظر شما