شناسهٔ خبر: 66564279 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

هشدارنارنجی رگبارباران،رعدوبرق وتندباددرآذربایجان غربی

اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی در هشدار نارنجی از تداوم فعالیت سامانه بارشی ووقوع رگبارباران ، رعد و برق همراه باوزش بادشدیدموقت خبرداد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  براساس  هشدارهواشناسی سطح نارنجی-شماره6  مخاطره رگبارباران و رعد و برق  (در نقاط مستعدبارش تگرگ)ووزش بادنسبتا   شدید از بعد از ظهر چهارشنبه  اغاز شده است وتا روز پنجشنبه  کلیه مناطق با تاکید بر شمال و مرکزاستان تحت تاثیر آن خواهند بود.

 

 در این شرایط آبگرفتگی معابرشهری،سیلابی شدن رودخانه هاو مسیل ها، احتمال بارش تگرگ وبرخورد صاعقه، احتمال خسارت به سازه های سبک در اثر تندباد لحظه ای پیش بینی می شود.

 

 آمادگی دستگاههای عضو ستاد مدیریت بحران -اجتناب از سفرهای غیر ضرور واحتیاط در ترددهای شهری و جاده ای -خودداری از تردد و اتراق در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها و فعالیت های کوهنوردی –اطمینان از استحکام سازههای موقت، تابلوهای تبلیغاتی و.... .توجه به توصیه های کارشناسان جهاد کشاورزی  ضروری است.

 

<div id="video-display-embed-code_11094067"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4228510/11094067?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما