شناسهٔ خبر: 64419781 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

مارگو رابی درباره حضور در نقش هارلی کوئین و ساخت فیلم جدید باربی صحبت کرد

ساخت باربی ۲ همچنان نامشخص / gamespot

صاحب‌خبر -

«مارگو رابی» درباره احتمال بازگشت به نقش «هارلی کوئین» در یک پروژه دیگر از دی‌سی صحبت کرد. در حال حاضر، قرار است «لیدی گاگا» در فیلم Joker: Folie à Deux این نقش را ایفا کند که ظاهرا رابی از حضور او در این نقش راضی است.

رابی به ورایتی گفت:

همیشه دوست داشتم هارلی شخصیتی باشد که بازیگران زن دیگر نیز نقش او را ایفا می‌کنند، همانطور که شخصیت‌های مرد نمادین زیادی وجود دارد. این همیشه آرزوی من بوده است. هارلی بسیار سرگرم‌کننده است و می‌تواند سبک‌های مختلفی داشته باشد.

مارگو رابی درباره حضور در نقش هارلی کوئین و ساخت فیلم جدید باربی صحبت کرد - ویجیاتو مارگو رابی درباره حضور در نقش هارلی کوئین و ساخت فیلم جدید باربی صحبت کرد - ویجیاتو

رابی در فیلم‌های Suicide Squad ،Birds of Prey و The Suicide Squad نقش هارلی کوئین را ایفا کرده است و همانطور که گفتیم، لیدی گاگا در دنباله فیلم جوکر که اکتبر امسال اکران خواهد شد، نقش این شخصیت شرور را ایفا می‌کند. ظاهرا در این فیلم از استعداد گاگا در زمینه موسیقی نیز کمک خواهد کرد، اما بعید به‌نظر می‌رسد که فیلم یک موزیکال کامل باشد.

همچنین در این مصاحبه مارگو رابی درباره ساخت یک فیلم باربی دیگر نیز صحبت کرده است. با توجه به اینکه Barbie بیش از ۱.۴ میلیارد دلار درآمد داشته است و در کل بزرگ‌ترین فیلم سال ۲۰۲۳ محسوب می‌شود، حواشی زیادی درباره ساخت دنباله آن وجود داشته است. رابی گفت که صحبت درباره دنباله این عنوان یک «واکنش نسنجیده» است و همچنین باربی هیچوقت قرار نبوده یک سه‌گانه باشد.

ویجی‌لاگ پلاسلو رفتن کد جی تی ای 5 و نقدهای منفی استارفیلد

بازی GTA V به‌زودی از سرویس گیم پس خارج می‌شود - ویجیاتو بازی GTA V به‌زودی از سرویس گیم پس خارج می‌شود - ویجیاتو gamespot

برچسب‌ها:

نظر شما