شناسهٔ خبر: 64370984 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دستگیری اعضای باند سارقان اماکن خصوصی در شیراز

اعضای باند سارقان اماکن خصوصی در شیراز به دام افتادند .

صاحب‌خبر -

دستگیری اعضای باند سارقان اماکن خصوصی در شیرازبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس؛ فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان اماکن خصوصی با اعتراف به ۲۳ فقره سرقت توسط ماموران کلانتری ۳۷ بهارستان و پایگاه تجسس خبر داد. 
سرهنگ فرج شجاعی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در محدوده جنوب شهرستان شیراز، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار مأموران قرار گرفت.
وی افزود: مأموران انتظامی پس از هماهنگی با مرجع قضایی و با اقدامات پلیسی موفق شدند ۳ سارق حرفه‌ای که اعضای یک باند بودند را در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کنند.
سرهنگ شجاعی با بیان اینکه از انبار سارقان، یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی به همراه اموال مسروقه دیگر کشف شد، گفت: متهمان در بازجویی تکمیلی به ۲۳ فقره سرقت از اماکن خصوصی در محدوده روستای شاپور جان، کیان آباد و محمود آباد اقرار کردند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی را از طریق تماس با مرکز ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما