شناسهٔ خبر: 64346634 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

نوید خاوری جزئیات بسیاری از بازی Star Wars: Outlaws به اشتراک گذاشت

مصاحبه کارگردان روایت داستانی با کوتاکو / starwarsnewsnet

صاحب‌خبر -

نوید خاوری (Navid Khavari)، کارگردان روایی داستانی Star Wars: Outlaws، با سایت کوتاکو مصاحبه‌ای داشته و جزئیات بیشتری از این بازی را با طرفداران به اشتراک قرار داده است. 

توسعه Star Wars: Outlaws برعهده استودیو Massive Entertainment قرار دارد که اخیرا روی عناوینی مثل Avatar: Frontiers of Pandora و فرانچایز The Division کار کرده است. اکنون نوید خاوری در مصاحبه جدیدش توضیح داده که بازیکنان می‌توانند انتظار سه نوع تجربه گیم‌پلی را داشته باشند که همه‌ آن‌ها به اکتشاف جهان ارتباط دارند. 

اولین مورد، شهرهای متراکم پر از فعالیت و غذاخوری‌های پر جنب و جوش است که ممکن است سندیکاهای خلافکار و امپریال‌های فاسد را در کنار هم پیدا کنید. دوم محیط‌های باز وسیع، مرموز و خیره‌کننده است که شخصیت اصلی با پای پیاده یا Speeder می‌تواند آن را کاوش کند. تجربه سوم هم فضا است که بازیکنان می‌توانند با سفینه به اکتشاف در آن بپردازند.

یکی از بخش‌های اصلی این فانتزی، داشتن سفینه شخصی است که اساسا خانه شما محسوب می‌شود. قانون‌شکنان دائما در حال سفر هستند و باید همیشه حرکت کنند و این موضوع برای شخصیت بازی نیز صدق می‌کند. فضا یک تجربه فوق‌العاده غنی و در عین حال بسیار خطرناک برای هر قانون‌شکنی محسوب می‌شود.

بازی Star Wars: Outlaws بازی Star Wars: Outlaws

در طول بازی شخصیت اصلی کی وس (Kay Vess) با گروه‌ها و شخصیت‌های دیگری برخورد می‌کند که زندگی را برای او دشوار خواهند کرد. نوید خاوری بیشتر توضیح داد که بازیکنان می‌توانند از کوئست‌های هر یک از سندیکاها برای مدیریت شهرت کی استفاده کنند و این موضوع بر ماموریت‌های جدیدی که ارائه می‌دهند و روی داستان تاثیر خواهند داشت.

هر بازیکن پروفایل متفاوتی با هر یک از سندیکاها خواهد داشت که بر اساس نحوه تعامل آن‌ها در طول بازی است. خاوری همچنین اشاره کرد بازی Star Wars: Outlaws بین دو فیلم The Empire Strikes Back و Return of the Jedi جریان دارد. انتظار می‌رود که این بازی در اواخر سال ۲۰۲۴ برای همه پلتفرم‌ها عرضه شود. 

بدترین بازی های تاریخ کدومان؟

نوید خاوری جزئیات بسیاری از بازی Star Wars: Outlaws به اشتراک گذاشت - ویجیاتو نوید خاوری جزئیات بسیاری از بازی Star Wars: Outlaws به اشتراک گذاشت - ویجیاتو

starwarsnewsnet

نظر شما