شناسهٔ خبر: 64204002 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

رئیسی: توقف حملات رژیم صهیونیستی و رفع محاصره نوار غزه باید فورا انجام شود

رئیس‌جمهور در نشست بین المللی تهران درباره فلسطین:توقف فوری حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم و مقتدر فلسطین از مسائل مهم است.

صاحب‌خبر -

رئیس‌جمهور در نشست بین المللی تهران درباره فلسطین:توقف فوری حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم و مقتدر فلسطین از مسائل مهم است.

رفع محاصره غزه، باز کردن گذرگاه‌ها برای امداد به مردم مظلوم و مقتدر فلسطین است.

کوچ اجباری مردم غزه در دستور کار امریکایی‌ها قرار دارد. این چه ظلمی است به مردم فلسطین و چه بازی سیاسی است که دنیا گرفتار آن شده است!

رئیسی: ادامه اشغالگری، حق مالیکت و مشروعیت نمی آورد

رئیس‌جمهور در نشست بین المللی تهران درباره فلسطین:راهکار مقابله با اشغال اولا اخراج اشغالگر است ثانیا مجازات اشغالگر و ثالثا پرداخت خسارات از طرف اشغالگر است؛ در تمام موازین حقوقی این راهکار مقابله با اشغال است

اگر این اشغال به جای یک سال شد ۷۰ سال، به هیچ عنوان ادامه آن مشروعیت نمی آورد؛ خیلی از افرادی که معتقدند باید به رژیم صهیونیسیتی رسمیت بخشید، به این مسأله پاسخ دهند که مگر ادامه اشغال، مشروعیت می آورد؟ در کدام مکتب حقوقی گفته اند اگر اشغالگر به اشغال ادامه داد، حق مالکیت پیدا می کند؟

در هیچ نظام حقوقی نداریم که ادامه اشغال، مشروعیت یا مالکیت ایجاد می کند

اشغالگر، همیشه اشغالگر است و باید به اشغال خاتمه داد

دفاع مردم فلسطین، حق مشروع آنهاست حق دفاع مشروع را همه موازین بین المللی به رسمیت می شناسند

رئیسی: موضوع فلسطین دغدغه همه انسان های بیدار و باوجدان در سراسر عالم است

رییس جمهور در نشست بین المللی تهران درباره فلسطین:

آنچه ما را به هم نزدیک کرده دغدغه مشترک همه جهان اسلام و و فرهیختگان و مسئولان و چهره های سیاسی فرهنگی اجتماعی و فعالان رسانه ای است.

موضوع فلسطین موضوع محوری است نه فقط برای جهان اسلام بلکه برای جهان بشریت.

موضوع فلسطین، دغدغه همه انسان های بیدار و با وجدان در سراسر عالم است؛ حقیقتا مسأله فلسطین امروز نگاه ما را به آنچه از مظلومیت در این نقطه از جهان وجود دارد، به جریان نظام سلطه که با سلطه گری و ظلم می خواهد حقوق را ضایع کند و توجهی به قانون و انسانیت ندارد، تغییر می دهد؛ آنچه برایش اهمیت دارد، منافع نظام سلطه است؛ این مسأله باید همه را به فکر و اندیشه وادارد

حجم ویدیو: 2.29M | مدت زمان ویدیو: 00:01:25 دانلود ویدیو

برچسب‌ها:

نظر شما