شناسهٔ خبر: 64207210 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

رئیسی: آنچه ما را به هم نزدیک کرده دغدغه مشترک همه جهان اسلام است

رئیس جمهور گفت: کوچ اجباری مردم غزه در دستور کار امریکایی‌ها قرار دارد. این چه ظلمی است به مردم فلسطین و چه بازی سیاسی است که دنیا گرفتار آن شده است!

صاحب‌خبر -

رئیس جمهور گفت: کوچ اجباری مردم غزه در دستور کار امریکایی‌ها قرار دارد. این چه ظلمی است به مردم فلسطین و چه بازی سیاسی است که دنیا گرفتار آن شده است!
به گزارش ایرنا، آیت الله رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در کنفرانس بین المللی تهران درباره فلسطین گفت: آنچه ما را به هم نزدیک کرده دغدغه مشترک همه جهان اسلام و فرهیختگان و مسئولان و چهره های سیاسی فرهنگی اجتماعی و فعالان رسانه ای است.موضوع فلسطین موضوع محوری است نه فقط برای جهان اسلام بلکه برای جهان بشریت.
رئیس جمهور تصریح کرد:موضوع فلسطین، دغدغه همه انسان های بیدار و با وجدان در سراسر عالم است؛ جریان نظام سلطه با سلطه گری و ظلم می خواهد حقوق مردم فلسطین را ضایع کند و توجهی به قانون و انسانیت ندارد، آنچه برایش اهمیت دارد، منافع نظام سلطه است؛ این مسأله باید همه را به فکر و اندیشه وا دارد.
وی با تاکید بر اینکه موضوع فلسطین دغدغه همه انسان های بیدار و باوجدان در سراسر عالم است، اظهار داشت: آمریکا و صهیونیست‌ها باید به اتهام جنایت علیه بشریت در دادگاه بین المللی محاکمه شوند.
وی با تاکید بر اینکه توقف فوری حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم و مقتدر فلسطین از مسائل مهم است، اظهار داشت: رفع محاصره غزه، باز کردن گذرگاه‌ها برای امداد به مردم مظلوم و مقتدر فلسطین است.کوچ اجباری مردم غزه در دستور کار امریکایی‌ها قرار دارد. این چه ظلمی است به مردم فلسطین و چه بازی سیاسی است که دنیا گرفتار آن شده است!
رئیس جمهور بیان کرد: جریان غزه نقاب را از چهره نفاق کنار زد و بر همه جهانیان ثابت شد که آمریکا جنایت و نسل کشی می کند و مدعیان مبارزه با نسل کشی و تبعیض نژادی، خود بزرگترین عاملان تبعیض نژادی و و نسل کشی اند و متهم به این اتهام هستند.

برچسب‌ها:

نظر شما