شناسهٔ خبر: 64149851 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ثبت درخواست‌های مردمی در سفر رئیس جمهور به گلستان در سامانه سامد

سامد ، مرکز ارتباط الکترونیکی مردم و دولت در گلستان درخواستها، نظرات و مسائل مردمی را در سفر رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت ثبت می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان استاندار گلستان گفت: مردم می‌توانند برای بیان ایده‌ها، درخواست‌ها و مشکلات خود امروز و فردا ۲۹ و ۳۰ آذر و جمعه ۱ دی با تلفن ۱۱۱ از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح تا ۲۱ و سی دقیقه شب تماس بگیرند.

دکتر علی محمد زنگانه افزود : سامانه اینترنتی سامد به نشانی www.111.ir  نیز شبانه روز خواسته‌ها، پیشنهادات، مسائل و مشکلات مردم را ثبت خواهد کرد.

او همچنین گفت: دیدار عمومی رئیس جمهور با مردم نیز ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح در مصلی وحدت گرگان برگزار خواهد شد و خادمان مردمی و خودرو‌های دارای نشان سامد در این مکان نیز نامه‌های مردم را دریافت می‌کنند.

استاندار افزود: در قالب طرح ملی خدمت میدانی نمایندگان تام الاختیار دولت نیز طی سه روز آینده در ۳۰ پایگاه از ساعت ۸ تا ۱۸ میزبان مردم خواهند بود.

<div id="video-display-embed-code_10579933"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4095828/10579933?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما