شناسهٔ خبر: 64161463 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فعالیت ۱۵۰ نفر برای دریافت نامه‌های مردمی در دیدار رئیس جمهور با گلستانی‌ها

صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با اشاره به روشهای بیان مطالبات و درخواستهای مردمی در سفر رئیس جمهور به گلستان تاکید : تمام توان خود را برای پیگیری مطالبات مردم گلستان به کار خواهیم گرفت.

صاحب‌خبر -

فعالیت ۱۵۰ نفر برای دریافت نامه‌های مردمی در زمان دیدار رئیس جمهور با گلستانی‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان آقای صالحی دقایقی پیش در گفتگوی تلفنی با خبر بیست سیمای گلستان گفت: فردا ۱۰ وزیر، ۵ معاون رئیس جمهور و تعدادی از مدیران ارشد کشوری همراه با رئیس جمهور به گلستان خواهند آمد و مردم می‌توانند مسائل، مشکلات و مطالبات خود را مطرح کنند.

او افزود: ۳۰ میز خدمت و ارتباط مردمی از امروز در ۳۰ نهاد خدمات رسان دولتی با حضور نمایندگان تام الاختیار وزارتخانه‌ها در گرگان دایر شده و مردم می‌توانند تا جمعه اول دی از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ بدون گرفتن وقت قبلی به این نهاد‌ها برای طرح مسائل خود مراجعه کنند.

صالحی گفت: سامانه سامد نیز در این مدت از طریق تلفن ۱۱۱ و سایت اینترنتی از ساعت ۷ و سی دقیقه صبح تا ۲۱ و ۳۰ دقیقه برای ثبت مسائل و مشکلات و مطالبات مردم گلستان فعالیت می‌کند.

او همچنین افزود: دیدار عمومی مردمی رئیس جمهور با مردم گلستان فردا ساعت ۹ و سی دقیقه در مصلی وحدت گرگان خواهد بود و ۱۵۰ خادم مرکز ارتباطات مردمی نامه‌های مردم را در این مکان دریافت می‌کنند.

رئیس جمهور و تعدادی از اعضای هیئت دولت بامداد فردا برای دومین بار در مدت فعالیت دولت سیزدهم به گلستان سفر می‌کنند.

 

نظر شما