شناسهٔ خبر: 64158376 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جزئیات برنامه‌های سفر رئیس جمهور به گلستان/ ستاد پاسخگویی سفر دولت راه‌اندازی شد + فیلم

دیدار عمومی مردم استان گلستان با رئیس جمهور صبح فردا، پنجشنبه سی‌ام آذر در مصلی وحدت گرگان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، علی محمد زنگانه استاندار گلستان ظهر امروز در حاشیه بازدید از مرکز ارتباطات مردمی سفر ریاست مجهوری در جمع خبرنگاران اظهارداشت: آقای رئیسی رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت بامداد فردا وارد گلستان می‌شوند و دیدار عمومی رئیس جمهور با مردم از ساعت 9.30 دقیقه در مصلی وحدت گرگان خواهد بود.

استاندار گلستان افزود: مسیر استقبال از رئیس جمهور نیز از چهارراه شهداء و خیابان‌های اطراف آن تا مصلی وحدت گرگان تعیین شده است.

زنگانه با بیان اینکه رئیس‌جمهور گام‌های بلندی برای پیشرفت و توسعه گلستان برداشت ادامه داد: اکنون نوبت ماست که به توجه و نگاه ویژه دولت سیزدهم به استان گلستان پاسخ دهیم.

افتتاح فاز نخست طرح علاج بخشی خلیج گرگان، آغاز اجرای طرح گردشگری جزیره آشوراده، افتتاح طرح فیبرنوری استان، افتتاح فاضلاب شهر گنبدکاووس، دیدار با نخبگان، نشست با فعالان اقتصادی استان و شرکت در جشن واگذاری اسناد اراضی استان از دیگر برنامه‌های سفر دوروزه رئیس جمهوری به استان گلستان است.

راه‌اندازی ستاد پاسخگویی سفر رئیس‌جمهور در استان گلستان

زنگانه همچنین در مراسم افتتاح ستاد پاسخگویی سفر رئیس‌جمهور اظهارداشت: مردم می‌توانند برای بیان ایده‌ها، درخواست‌ها و مشکلات خود امروز و فردا 29 و 30 آذر و جمعه 1 دی با تلفن 111 از ساعت 7 و 30 دقیقه صبح تا 21 و سی دقیقه شب تماس بگیرند.

استاندار گلستان افزود: سامانه اینترنتی سامد به نشانی www.111.ir  نیز شبانه روز خواسته‌ها، پیشنهادات، مسائل و مشکلات مردم را ثبت خواهد کرد.

وی همچنین گفت: دیدار عمومی رئیس جمهور با مردم نیز ساعت 9 و 30 دقیقه صبح در مصلی وحدت گرگان برگزار خواهد شد و خادمان مردمی و خودرو‌های دارای نشان سامد در این مکان نیز نامه‌های مردم را دریافت می‌کنند.

استاندار گلستان افزود: در قالب طرح ملی خدمت میدانی نمایندگان تام الاختیار دولت نیز در 3 روز آینده در 30 پایگاه از ساعت 8 تا 18 میزبان مردم خواهند بود.

مراسم دیدار عمومی مردم استان گلستان با رئیس جمهور صبح فردا، پنجشنبه سی‌ام آذر ساعت 9.30 دقیقه صبح در مصلی وحدت گرگان برگزار می‌شود.

.

انتهای پیام/581/.

نظر شما