شناسهٔ خبر: 63957335 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ادامه حملات حزب الله علیه مواضع رژیم صهیونیستی

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای از هدف قرار‌دادن مقر فرماندهی لشکر ۹۱ ارتش رژیم صهیونیستی در پادگان برانیت خبر داد.

صاحب‌خبر -

ادامه حملات  حزب الله علیه مواضع رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  خبر ساعت  ۸ شبکه خبر در این باره با حسن عظیم‌زاده  ، خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در مرز لبنان با فلسطین اشغالی گفتگو کرد.

سوال: بفرمایید در این عملیات نظامیان صهیونیست تلفاتی هم داشتند یا خیر؟
عظیم‌زاده: نظامیان صهیونیست در این عملیات چیزی که خودشان به آن اعتراف کردند  دو مجروح داشتند که به شدت حال آن وخیم بوده، مجروح‌های این عملیات حزب‌الله در پادگان نظامی برانیت یعنی هدف قرار‌دادن مقر لشکر ۹۱ ارتش رژیم صهیونیستی در این پادگان با بالگرد از این پادگان، پادگان برانیت به بیمارستان رمبام در حیفا منتقل شدند در ۴۵ کیلومتری مرز لبنان.
حزب‌الله به جز این عملیات ۹ عملیات دیگر هم انجام داده بود که در مجموع ۱۰ عملیات بود، ۴ محل تجمع نظامیان صهیونیست، ۵ پایگاه و این مرکز فرماندهی لشکر ۹۱ ارتش رژیم صهیونیستی در پادگان نظامی برانیت را حزب‌الله دیروز با موشک‌های هدایت شونده و سایر سلاح‌های سنگین هدف قرار داد، بعد از آن جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مناطق مختلفی را در جنوب لبنان هدف قرار دادند.
دیشب تا بامداد امروز هم نظامیان صهیونیست با توپخانه و همچنین با پهپاد‌های مسلح‌شان مناطق مختلفی را در جنوب لبنان هدف قرار دادند.
جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به اطراف ناقوره، جبل‌بلات و همچنین در شرق جنوب شرقی مرز‌های لبنان با فلسطین اشغالی جایی که ما مستقر هستیم به کفرشوبا و همچنین کفرحمام هم حمله کردند و آنجا را هم مورد هدف قرار دادند.
یک مرکز نیرو‌های حافظ صلح سازمان ملل موسوم به یونیفل که در جنوب لبنان مستقر هستند را در آبل القمح هم هدف قرار دادند و به آنجا هم حمله کردند.
همچنین باز هم توپخانه رژیم صهیونیستی به مناطق دیگری در نزدیکی عدیسه، کفرکلا، مرکبا و میس‌جبل هم حمله کرد.
صدای آژیر خطر بامداد امروز باز هم در مناطق مختلف الجلیل، الجلیل اسبع و الجلیل اعلی شنیده شد. رسانه‌های رژیم صهیونیستی از نفوذ چند پهپاد به آن منطقه خبر دادند.
در خبر‌ها باز هم رسانه‌های رژیم صهیونیستی از شلیک موشک از جنوب لبنان خبر دادند و توپخانه رژیم صهیونیستی به بیلیدا در مرز لبنان حمله کرده و همچنین یارون را هم مورد هدف قرار داده در جنوب لبنان.

نظر شما