شناسهٔ خبر: 63954282 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

تاریخ عرضه As Dusk Falls برای کنسول‌های پلی استیشن مشخص شد

پیش از این برای ایکس باکس و پی‌سی در دسترس بود / gamingbolt

صاحب‌خبر -

سازنده INTERIOR/NIGHT اعلام کرده که بازی ماجراجویی روایی خود As Dusk Falls را در تاریخ ۷ مارس برای PS4 و PS5 عرضه می‌کند.

انتشار این بازی توسط پلی استیشن با یک تریلر جدید در جریان The Game Awards 2023 اعلام شد که می‌توانید آن را در زیر مشاهده کنید.

یوتیوب

همراه با آمدن به پلی استیشن، As Dusk Falls برای مارکت‌های بیشتری در رایانه‌های شخصی یعنی Gog.com و فروشگاه اپیک گیمز نیز منتشر می‌شود.

نسخه پلی استیشن ۵ بازی دارای ویژگی‌های خاصی است که منحصرا برای این پلتفرم به کار رفته است که از قابلیت‌های آن به نحو احسن استفاده می‌کند، از جمله بازخورد لمسی و کنترل‌های تاچ‌پد.

As Dusk Falls As Dusk Falls

چند سال پس از رویدادهایی در سال ۱۹۹۸ که زندگی و سرنوشت دو خانواده را درگیر کرد، As Dusk Falls بر پیامد انتخاب‌هایی تمرکز دارد که طی یک سرقت اشتباه در شهر کوچک آریزونا صورت می‌گیرد.

این بازی دارای یک خط داستانی با شاخه‌های گسترده است که به لطف رابط درون بازی می‌توان آن را بیشتر بررسی کرد. همچنین یک حالت چند نفره دارد که از کنترلرها و همچنین گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کند و به حداکثر ۸ بازیکن اجازه می‌دهد تا با هم بازی کنند.

همانطور که گفته شد As Dusk Falls در تاریخ ۷ مارس مصادف با ۱۷ اسفند برای کنسول‌های پلی استیشن عرضه می‌کند.

خلاصه مراسم گیم آواردز ۲۰۲۳ | از ناکامی اسپایدرمن ۲ تا بهترین بازی سال

نقشه Verdansk در اواخر سال ۲۰۲۴ به وارزون باز می‌گردد - ویجیاتو نقشه Verdansk در اواخر سال ۲۰۲۴ به وارزون باز می‌گردد - ویجیاتو gamingbolt

برچسب‌ها:

نظر شما