شناسهٔ خبر: 63931777 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

با حضور مدیر عامل بانک پاسارگاد کشور؛

افتتاح دو مدرسه ی سه کلاسه روستایی در پلدختر

با حضور مدیر عامل بانک پاسارگاد کشور دو مدرسه ی سه کلاسه در روستای میدان بزرگ و روستای کنار بلوط پلدختر به بهره برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان.مدیر عامل بانک پاسارگاد کشور در مراسم افتتاح دو مدرسه ی سه کلاسه در روستای میدان بزرگ و روستای کنار بلوط پلدختر گفت: بهره برداری از این دو مدرسه در شهرستان پلدختر بیست و پنجمین مدرسه استان لرستان است که توسط بانک پاسارگارد ساخته شده است. 
 مجید قاسمی با بیان اینکه از سال ۹۸ و اوایل سال ۹۹ تا کنون ۲۵ مدرسه در لرستان ساخته شده، افزود:۵۴ مدرسه و ۲۲ کتابخانه در کشور ساخته شده است 
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس لرستان گفت: دو مدرسه ی سه کلاسه در روستای میدان بزرگ و روستای کنار بلوط در مقاطع ابتدایی و متوسطه ی اول در شهرستان پلدختر به بهره برداری رسید.
 بهاروند ایران نیا با اشاره به تحصیل ۵۲ دانش آموز دختر و پسر در این دو مدرسه.افزود: همچنین ۱۵ مدرسه در پلدختر و معمولان با ۴۵ کلاس درس در دست ساخت است که تعدادی از مدارس  امسال و  تعدادی هم در سال آینده به بهره برداری خواهد رسید. 
 امام جمعه پلدختر هم با اشاره به ساخت مدارس در مناطق محروم شهرستان خواستار تجهیز و هوشمندسازی و رفع مشکلات سرمایشی این مدارس شد.



<div id="video-display-embed-code_10531364"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4083299/10531364?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما