شناسهٔ خبر: 63904755 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون سیاسی استاندار اصفهان:

بی‌مهری شبکه تلویزیونی به بازیکنان سپاهان را به دل نگیرید

اصفهان - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: اگر در شبکه تلویزیونی به بازیکنان سپاهان بی مهری می‌شود به دل نگیرند زیرا افتخار اصفهان هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا جان‌نثاری شامگاه چهارشنبه در آئین تجلیل از مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو، اظهار کرد: امشب ۵۴ ورزشکار که در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی شرکت کرده‌اند در این آئین حضور دارند و بی‌شک تمامی آن‌ها برای ما عزیز هستند زیرا تلاش و کوشش قابل توجه و قابل تقدیری داشتند.

وی با بیان اینکه از تیم پر افتخار سپاهان تشکر می‌کنم، تصریح کرد: من متخصص ورزش و کارشناس فوتبال نیستم، اما به عنوان یک شهروند که بازی را تماشا کرد متوجه شدم بازیکنان چیزی کم نگذاشتند و اگر در شبکه‌ای نسبت به این تیم بی مهری می‌شود، سپاهانی‌ها به دل نگیرند. طلایی‌پوشان افتخار اصفهان هستند که اگر قهرمان بشوند یا نشوند دل مردم اصفهان به آن‌ها خوش است و روحیه این تیم از بین رفتنی نیست. اصفهانی‌ها برای تیم خود ارزش قائل هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ادامه داد: از ۵۴ ورزشکار ۱۷ مدال به دست آمده که شما این آمار را کجا می‌توانید پیدا کنید؟ بیش از یک سوم مدال آور بودند که ۱۱ نفر از آن‌ها خانم هستند، آیا کسی دهن باز می‌کند و بگوید ما به بانوان بها نمی‌دهیم.

جانثاری افزود: بانوان و آقایان ورزشکار بدانید ما به شما افتخار می‌کنیم، نسبت به نظام اسلامی ظلم شده که می‌گویند به بانوان توجه نمی‌کنیم. ورزشکاران قدر پدر و مادر خود را بدانید زیرا اگر آن‌ها نبودند به این افتخارات نمی‌رسیدید. همچنین جا دارد از مربیان و کسانی که به ورزش کمک می‌کنند تشکر کنیم.

وی گفت: مردم اصفهان در هر جایی که نیاز بوده چه در جنگ و چه در ورزش پیشتاز بودند، در تلویزیون این خصوصیات مردم اصفهان را بگویید که در جنگ، دفاع مقدس، ورزش و میادین بین المللی بانشاط هستند. در آخر به مسئولان ورزش استان می گویم ،۵۴ نفر فرستادید و ۱۷ مدال به دست آوردیم، اگر ۵۴۰ نفر بفرستید بیش از ۲۰۰ مدال کسب می‌کنید پس بدانید کارهای بسیاری برای انجام داریم.

نظر شما