شناسهٔ خبر: 63875426 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری نشست مجمع بسیجیان شهرستان بهشهر

اجلاس مجمع بسیجیان شهرستان بهشهر با حضور مسئولان شهرستان و کارگروه‌های مختلف این مجمع در سالن همایش، ولی عصر (عج) سپاه ناحیه بهشهر برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سرهنگ پاسدار جناسمی فرمانده سپاه بهشهر در حاشیه این مراسم طی مصاحبه‌ای با بیان اینکه بسیج این شجره طیبه از بدو تشکیل تا کنون در دفاع از انقلاب و آرمان‌های انقلابی به وظایف خود به خوبی عمل کرده است گفت: بسیج در همه عرصه‌ها و صحنه‌های انقلاب اسلامی حضوری چشمگیر، مستمر و فعال داشته و همواره در تمام فراز و نشیب‌ها برای رفع مشکلات و کمک به آحاد جامعه حاضر و در صحنه بوده است.

وی بیان کرد: اکنون بسیج در قالب هیأت‌های اندیشه وز با بهره گیری از توانایی‌های نخبگان بسیجی در کنار و همراه مسئولان نظام مقدس اسلامی و دولت مردان برای رفع مشکلات و معضلات جامعه گام بر داشته است.

حسین جناسمی در مورد اهداف برگزاری این اجلاسیه گفت: هدف از برگزاری این نشست کمک به رشد و تحقق دولت اسلامی و مردم سالاری دینی در راستای حل مشکلات شهرستان با کمک نخبگان است.

وی گفت انتظار می‌رود مسئولین بازخورد و خروجی طرح‌های کارشناسی شده را در سطح شهرستان اجرایی کنند.

سرهنگ پاسدار جناسمی افزود: در این اجلاسیه دو طرح بررسی شد یکی نقش جوانان و مردم در فعال‌سازی مساجد با توجه به اینکه از صدر اسلام تاکنون مسجد مرکز فعالیت‌های فرهنگی بوده است و باید در جذب جوانان به مسجد و فعالیت کار‌های فرهنگی به نام سنگر در دستور کار باشد.

سرهنگ جناسیمی درباره طرح دوم مورد بررسی در این اجلاسیه افزود: جمع آوری آب‌های سطحی و پسمانده‌ها در سطح شهرستان از جمله طرح‌هایی است که مورد بررسی و تاکید است.

گفتنی است این مجمع هر ساله با هدف حل معضلات شهری توسط نخبگان بر گزار می‌شود

نظر شما