شناسهٔ خبر: 63845348 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دیدار و تجلیل فرمانده سپاه کربلا مازندران از قویترین جوان جهان

فرمانده سپاه کربلا مازندران با حضور در منزل علیرضا یوسفی قهرمان وزنه برداری جهان با قوی‌ترین جوان جهان دیدار و تجلیل کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌سردار مسلمی قدرشناسی وتکریم شایسته رهبر معظم انقلاب اسلامی از قهرمانان ورزشی کشور را مهمترین پشتوانه معنوی و حمایتی نظام مقدس جمهوری اسلامی از قهرمانان و پهلوانان رشته‌های مختلف ورزشی عنوان و از افتخارآفرینی وزنه بردار صاحب نام قائم شهری علیرضا یوسفی در میادین بین المللی و جهانی تقدیر کرد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با استناد به بیانات و تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ایران قوی باید دارای ورزشکاران قوی باشد، آمادگی مجموعه سپاه کربلا و بسیج مازندران را در حمایت از ورزشکاران و قهرمانان اعلام کرد.

در این دیدار صمیمی، ضمن قدردانی خانواده قهرمان وزنه بردار جهان از حمایت‌ها و دعای خیر مردم و مسئولان، علیرضا یوسفی وزنه بردار نخست جهان با ابراز خرسندی و سپاسگزاری از عنایات امید بخش رهبر معظم انقلاب نسبت به قهرمانان ورزشی آن را بزرگترین هدیه برای جامعه ورزشی دانست و اراده و آمادگی جدی خود را برای حضور مقتدرانه در مسابقات آتی وزنه برداری جهان و المپیک اعلام کرد.

علیرضا یوسفی در مسابقات قهرمانی وزنه برداری جوانان جهان که اخیرا در مکزیک برگزار شد با کسب سه مدال با ارزش طلا علاوه بر ایستادن در سکوی نخست قهرمانی وزنه برداری جهان، برای دومین سال پیاپی قویترین جوان جهان شده است.

نظر شما