شناسهٔ خبر: 63853517 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان | لینک خبر

در راستای فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف؛

تفاهم‌نامه همکاری فی مابین؛ شرکت برق منطقه‌ای و کانون پرورش فکری امضا شد

در دیدار ابوالفضل اسدی و سیده عالیه قوامی؛ تفاهم‌نامه همکاری در راستای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه انرژی برای مخاطبین کودک و نوجوان و مردم‌نهاد شدن مدیریت مصرف انرژی به امضاء رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، شنبه 11 آذرماه در دیدار ابوالفضل اسدی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان یزد با سیده عالیه قوامی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد؛ مواد تفاهم‌نامه همکاری مورد گفتگو و بررسی قرار گرفت و به امضا رسید.

 تفاهم‌نامه همکاری فی مابین؛ شرکت برق منطقه‌ای و کانون پرورش فکری امضا شد

اسدی با بیان اینکه هم‌اکنون به لطف خدا و همت جوانان کارآمد داخلی مشکلی در زمینه تولید، توزیع و تعمیرات نیروگاه‌های برق نداریم؛ افزود: ما در مدیریت مصرف از دنیا عقب هستیم و تحقق فرهنگ‌سازی مصرف بهینه؛ مستلزم ارائه اطلاعات درست به کودکان است.

قوامی ضمن تشکر از اعتماد شرکت برق منطقه‌ای به کانون پرورش فکری افزود: بی شک فرهنگ‌سازی اساسی باید ریشه‌ای و از قشر کودک و نوجوان شروع شود.
این تفاهم‌نامه با موضوع همکاری و هم‌اندیشی فرهنگی برای کودکان و نوجوانان به ویژه در قالب آموزش، اطلاع‌رسانی و اجرای راهکارهای مدیریت مصرف ویژه کودکان و نوجوانان با هدف آگاهی بخشی به این قشر و مربیان در راستای فرهنگ‌سازی مدیریت بهینه و اصلاح الگوی مصرف برق به امضا رسید.

نظر شما