شناسهٔ خبر: 63795297 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

لحظه‌به‌لحظه با «طوفان الاقصی»

۱۷۸ شهید و ده‌ها زخمی در حملات امروز اشغالگران به غزه

شبکه تلویزیونی الجزیره به نقل منابع بیمارستانی اعلام کرد: در پی حملات هوایی رژیم اشغالگر به چند منطقه در نوار غزه از صبح امروز حدود ۱۷۸ فلسطینی شهید و ده‌ها نفر زخمی شده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ آتش بس چند روزه در غزه تمدید نشد تا شاهد غرش مجدد توپ‌های رژیم صهیونیستی و از سرگرفته شدن جنگ در روز جمعه دهم آذرماه باشیم. در حال حاضر نبرد سنگینی میان رزمندگان مقاومت فلسطین و نظامیان رژیم صهیونیستی جریان دارد. این در حالی است که رژیم صهیونیستی با جنگنده و توپخانه غزه را زیر آتش گرفته است. منابع فلسطینی از درگیری‌های شدید در تل الهوا در جنوب غزه میان رزمندگان مقاومت و نظامیان صهیونیست خبر می‌دهند.

 
 
هدف قرار دادن مدرسه در محله شیخ رضوان و جلوگیری از فعالیت آمبولانس ها
رژیم صهیونیستی ضمن هدف قرار دادن یک مدرسه در محله شیخ رضوان، مانع از فعالیت آمبولانس ها و انتقال زخمی ها به بیمارستان شد.
به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، نیروهای اشغالگر رژیم اسرائیل مناطق اطراف یکی از مدارس در محله شیخ رضوان در غزه را که پناهندگان فلسطینی در آن ساکن شده اند هدف قرار دادند. در این حملات شماری از افراد شهید و زخمی شدند. جهاد ابوشنب خبرنگار الجزیره که در محل حضور داشت لحظه حمله به اطراف مدرسه و هدف قرار دادن یکی از آمبولانس ها را که در صدد کمک رسانی به زخمی ها بودند، ثبت کرد.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10500775"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4074742/10500775?width=600&height=350"></script></div>
 
مقاومت اسلامی لبنان از شهادت یکی از مجاهدان در جنوب خبر داد
شبکه تلویزیونی المیادین لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد مقاومت اسلامی لبنان از شهادت محمد حسین مزرعانی از اهالی حولا در جنوب لبنان خبر داد و وی را شهید راه قدس اعلام کرد.
 
 
 درگیری های شدید در محله های النصر و شیخ رضوان در غزه
شبکه تلویزیونی الجزیره لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد نیروهای مقاومت فلسطین و ارتش رژیم اشغالگر در محله های النصر و شیخ رضوان در غزه به شدت با یکدیگر درگیر شدند.
 
 
حزب الله لبنان پنج عملیات در مرزهای فلسطین اشغالی انجام داد
کانال تلگرام شبکه خبری قدس به نقل از منابع مطبوعاتی خبر داد، حزب الله لبنان اعلام کرد ظرف یک ساعت ۵ عملیات علیه شهرک های نظامی و مواضع اسرائیل در مرزهای لبنان با فلسطین اشغالی انجام داده است.
۱۰۰ شهید و دهها زخمی در حملات امروز اشغالگران به غزه
 
راهپیمایی حمایت از فلسطین در یمن
شمار زیادی از مردم یمن امروز در حمایت از فلسطین راهپیمایی برگزار کردند. شرکت کنندگان در این راهپیمایی شعارهایی را در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطین سر دادند.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10500139"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4074742/10500139?width=600&height=350"></script></div>

 

اشغالگران همه پناهگاه های اردوگاه جبالیا را هدف قرار دادند
شبکه تلویزیونی المیادین در خبری فوری گزارش داد اشغالگران همه پناهگاه های اردوگاه جبالیا را با ده ها بمب دودزا هدف قرار دادند که بر اثر آن تعدادی مجروح و تعدادی دچار حالت خفگی شدند.

 

۱۰۰ شهید و دهها زخمی در حملات امروز اشغالگران به غزه
شبکه تلویزیونی الجزیره در خبری فوری به نقل منابع بیمارستانی اعلام کرد: در پی حملات هوایی رژیم اشغالگر به چند منطقه در نوار غزه از صبح امروز حدود ۱۰۰ فلسطینی شهید و دهها نفر زخمی شده اند.

 

شعار « مرگ بر اسرائیل » در مراسم نماز جمعه در پایتخت بحرین
نمازگزاران بحرینی امروز پیش از اقامه نماز جمعه در منامه پایتخت این کشور ، در واکنش به ازسرگیری جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان ، شعار « مرگ بر اسرائیل » سر دادند.
 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10499978"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4074742/10499978?width=600&height=350"></script></div>
 
راهپیمایی اردنی ها در حمایت از فلسطین
هزاران نفر از مردم اردن با برپایی راهپیمایی در امان پایتخت این کشور ، برای هشمین جمعه پیاپی ، حمایت خودشان را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند و شعارهایی را برضد رژیم صهیونیستی سر دادند.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10499887"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4074742/10499887?width=600&height=350"></script></div>
 
راهپیمایی در شهر پورت سودان در حمایت از مقاومت فلسطین
شبکه تلویزیونی المیادین در خبری فوری گزارش داد راهپیمایی گسترده ای در شهر پورت سودان در حمایت از مقاومت فلسطین در غزه و مخالفت با امارات برگزار شد.

 

برپایی چادرهایی در محوطه اورژانس بیمارستان اروپایی غزه برای پذیرش مجروحان
کانال تلگرام ستاد رسانه نظامی گردان های قسام با انتشار تصویری از برپایی چادرهایی در بیمارستان اروپایی غزه در محوطه اورژانس برای پذیرش و تریاژ مجروحان خبر داد.

پیشروی اشغالگران در بیت حانون ناکام ماند

فلسطینی ها نماز جمعه را در ورودی باب الاسباط مسجد الاقصی برپا کردند
به گزارش خبرگزاری شهاب، فلسطینی ها پس از جلوگیری نظامیان رژیم صهیونیستی از رسیدن آنها به مسجد الاقصی، نماز جمعه را در ورودی باب الاسباط مسجد الاقصی برگزار کردند.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10499547"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4074742/10499547?width=600&height=350"></script></div>

شلیک ۵۰ موشک به شهرک‌های صهیونیست نشین
شبکه تلویزیونی الجزیره در خبری فوری به نقل از کانال ۱۲ تلویزیون اسرائیل گزارش داد از زمان فروپاشی آتش بس، حدود ۵۰ موشک به شهرک‌های صهیونیست نشین در اطراف غزه و سدیروت و عسقلان شلیک شده است.

 

 ۶۵ شهید در حملات رژیم اشغالگر به نوارغزه
شبکه تلویزیونی الجزیره در خبری فوری به نقل از خبرنگار خود گزارش داد در حمله هوایی رژیم اشغالگر به خانه‌ای در اردوگاه یبنا در مرکز رفح جنوب نوارغزه چهار نفر به شهادت رسیدند. بدین ترتیب شمار شهدای حملات این رژیم به نوارغزه از صبح امروز تاکنون به ۶۵ نفر افزایش یافت. خبرنگار این شبکه گفت در حمله هوایی اسرائیل به خانه‌ای در شرق رفح هفت نفر به شهادت رسیدند.

 

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10499415"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4074742/10499415?width=600&height=350"></script></div>

 

۱۷۸ شهید و ده‌ها زخمی در حملات امروز اشغالگران به غزه ۱۷۸ شهید و ده‌ها زخمی در حملات امروز اشغالگران به غزه ۱۷۸ شهید و ده‌ها زخمی در حملات امروز اشغالگران به غزه ۱۷۸ شهید و ده‌ها زخمی در حملات امروز اشغالگران به غزه ۱۷۸ شهید و ده‌ها زخمی در حملات امروز اشغالگران به غزه ۱۷۸ شهید و ده‌ها زخمی در حملات امروز اشغالگران به غزه

حمله رژیم صهیونیستی به منطقه الشجاعیه با ۱۵ شهید

شبکه تلویزیونی القدس الیوم از شهادت ۱۵ فلسطینی در حمله هوایی رژیم اشغالگر به چند منزل در محله الشجاعیه در شرق قدس خبر داد.
القدس الیوم همزمان با اعلام این خبر تصاویری نیز از محل حملات هوایی رژیم اشغالگر به این محله و تلاش مردم برای بیرون آوردن افراد از زیر آوار پخش کرد. در این تصاویر شهروندان که با دست خالی و بدون هرگونه تجهیزات در صدد آواربرداری و بیرون آوردن افراد از زیر آوار هستند دیده می‌شود.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10499501"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4074742/10499501?width=600&height=300"></script></div>
هیأت جمهوری اسلامی ایران ، همایش آب و هوایی را در اعتراض به حضور صهیونیست ها ترک کرد
هیئت نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در بیست و هشتمین کنفرانس بین المللی آب و هوایی در دبی امارات عربی متحده، به نشانه اعتراض به حضور هیئت رژیم صهیونیستی، این کنفرانس را ترک کرد.
 
 
کودکی که در جنگ متولد شد و در جنگ به شهادت رسید
کانال تلگرامی فلسطین الیوم تصاویری از یک پدر در حالی منتشر کرد که نوزاد جان داده اش را در آغوش گرفته و می‌گوید: نتانیاهو این است، نتانیاهو اگر ارتش داشت با نیروهای مقاومت مقابله میکرد نه اینکه با کودکان، زنان و سالخوردگان مقابله کند.
 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10499430"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4074742/10499430?width=600&height=350"></script></div>
 
 
 
 

واکنش گوترش به از سرگیری حملات اسرائیل
به گزارش خبرگزاری فرانسه از ژنو، آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد روز جمعه در پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» از از سرگیری عملیات نظامی در غزه پس از چند روز آتش بس، عمیقا ابراز تاسف کرد.

گوترش ساعاتی پس از از سرگیری حملات ارتش اسرائیل به غزه اعلام کرد: «همچنان امیدوارم که آتش بس ایجاد شده، تمدید شود. از سرگیری خصومت‌ها تنها نشان می‌دهد که داشتن یک آتش بس بشردوستانه چقدر مهم است.»

بیش از ۲۰۰ حمله، در نخستین ساعات ازسرگیری حملات رژیم صهیونیستی

 

 

 
 

نظر شما