شناسهٔ خبر: 63766071 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان:

دبیران کانون‌های ایثار پرچم‌دار اجرایی راهیان پیشرفت باشند

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان گفت: دبیران کانون‌های علمی و فرهنگی ایثار باید با انجام کارهای علمی و فرهنگی و با همکاری سایر نهادها در دانشگاه‌ها پرچم‌دار اجرایی راهیان پیشرفت باشند.

صاحب‌خبر -

 به گزارش ایلنا از اصفهان، پنجمین نشست دو روزه دبیران کانون‌های علمی و فرهنگی ایثار دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور با حضور معاون سازمان امور دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری، مدیرکل بنیاد شهید استان اصفهان و دبیران کانون‌ها به میزبانی دانشگاه اصفهان آغاز شد.

در این نشست، مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان گفت: رویکرد و مأموریت‌های اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر در دو سال اخیر به سمت توانمندسازی دانشجویان سوق پیدا کرده است و به دنبال آن هستیم که دانشجویان شاهد و ایثارگر پس از فراغت از تحصیل به یک مدیر در تراز انقلاب اسلامی تبدیل شوند.

 سید فردین تقی‌زاده با اشاره به اهداف برگزاری نشست دبیران کانون‌های علمی و فرهنگی ایثار دانشگاه‌های کشور ادامه داد: فعال کردن کانون‌های علمی و فرهنگی ایثار در دانشگاه‌ها یکی از اهداف اصلی برگزاری این نشست محسوب می‌شود. دبیران کانون‌های علمی و فرهنگی ایثار باید با انجام کارهای علمی و فرهنگی و با همکاری سایر نهادها در دانشگاه‌ها پرچم‌دار اجرایی راهیان پیشرفت باشند. دانشجویان شاهد و ایثارگر باید از بُعد علمی برگزیده باشند و از بُعد فرهنگی و سایر ابعاد هم رشد خوبی پیدا کرده باشند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی برای این منظور در سطح ملی برگزار شده است و اولین دوره طرح ضیافت ایثار با استقبال خوب دانشجویان در سال گذشته برگزار شد و دومین دوره این طرح هم در سال جاری برگزار خواهد شد و دانشجویانی که در این دوره شرکت کردند امروز به‌عنوان کارآفرین فعال هستند.

 مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان گفت: سال گذشته جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برای نخستین بار با حضور دانشجویان وزارت علوم و به میزبانی دانشگاه هنر تهران برگزار شد و در سالجاری هم به میزبانی دانشگاه شیراز با حضور کلیه دانشجویان سراسر کشور برگزار خواهد شد.

 وی افزود: دومین جایزه شهید سلیمانی و تجلیل از دانشجویان نخبه شاهد و ایثارگر که بدون اعمال سهمیه در کنکور سراسری و تحصیلات تکمیلی حائز رتبه‌های برتر شدند را به میزبانی دانشگاه شهید باهنر کرمان در بهمن‌ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما