شناسهٔ خبر: 63765185 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آیت الله مکارم شیرازی:

مردم به خاطر ارائه خدمات خالصانه، پشتیبان جمعیت هلال احمر هستند

خبرگزاری صدا و سیما

آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به جایگاه هلال احمر گفت: مردم زمانی که خدمات صادقانه و خالصانه هلال احمر را مشاهده می‌کنند، پشتیبان و همراه خواهند بود و این حمایت مردمی بسیار مهم و ارزشمند است.

صاحب‌خبر -

مردم پشتیبان و همراه جمعیت هلال احمر هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، آیت الله مکارم شیرازی امروز در دیدار رئیس جمعیت هلال احمر گفت: عملکرد جمعیت هلال احمر انسانی است که می‌تواند چهره اسلامی، انسانی و خدمتگزار شما را به جهانیان نشان دهد.

وی افزود: جمعیت هلال احمر در خدمت رسانی، خود را محدود به ملیت و مذهب خاصی نمی‌کند و براساس ارزش‌های انسانی فعالیت می‌کند.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: این خدمت رسانی‌های بی‌بدیل و با اخلاص هلال احمر می‌تواند یک تبلیغ بزرگ باشد تا پایبندی ما به ارزش‌های انسانی را مشخص کند.

وی افزود: به توفیق حضور داوطلبان و کارکنان خدوم جمعیت هلال احمر، امروز مردم شاهد هستند که چه از خودگذشتگی‌هایی برای آنان انجام می‌شود و این یک تصویر زیبا از هلال احمر به نمایش می‌گذارد.

آیت الله مکارم شیرازی تصریح کرد: خدمت درجمعیت هلال احمر یک عبادت و اقدامی بشردوستانه است و این توفیقی بود که به شما اعطا شده و باید قدردان آن باشید.

وی گفت: این فرصت ارزشمند در اختیار دیگران نیست تا همچون نیرو‌های هلال احمر، درخدمت خلق خدا باشند.

این مرجع تقلید با اشاره به جایگاه هلال احمر گفت: مردم زمانی که خدمات صادقانه و خالصانه هلال احمر را مشاهده می‌کنند، پشتیبان و همراه خواهند بود، این حمایت مردمی بسیار اهمیت دارد و یک لطف الهی است که از جانب خداوند به شما عطا شده‌است.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی تاکید کرد: همه ما قدردان خدمات جمعیت هلال احمر هستیم و همواره ایثارگری‌های نیرو‌های هلال احمر در حوادث و سوانح در ذهن ما باقی خواهد ماند و مشخصا ایثارگری نیرو‌های هلال احمر در سختی‌ها فراموش نمی‌شود.

نظر شما