شناسهٔ خبر: 63904730 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تجلیل از داوطلبان برتر جمعیت هلال احمر استان قم

خبرگزاری صدا و سیما

در مراسم نکوداشت روز جهانی داوطلب، از ۲۵۰ داوطلب برتر جمعیت هلال احمر استان قم که حضور فعال در مناطق محروم داشته و نقش گسترده، اصولی و موثری در اجرای پویش‌های مردمی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی ایفا کرده اند تجلیل شد.

صاحب‌خبر -

تجلیل از داوطلبان برتر جمعیت هلال احمر استان قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، این داوطلبان در سه سال اخیر ضمن حضور فعال در مناطق محروم، توانسته اند نقش گسترده، اصولی و موثری در اجرای پویش‌های مردمی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی ایفا کنند.
حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در این مراسم که در مجتمع حضرت معصومه (س) برگزار شد، نقش آفرینی داوطلبان در جمعیت هلال احمر و خدمت مستمر در مناطق محروم را، اقدامی ارزشمند، پسندیده و به معنای واقعی کلمه (مومنانه) توصیف کرد و گفت: هلال احمر همچنان پرچمدار خدمت صادقانه و بی منت به مردم است.

وی با اشاره به زحمات، خدمات و فعالیت‌های جمعیت هلال احمر در محرومیت زدایی و کمک به اقشار آسیب دیده در حوادث و بلایای طبیعی گفت: این جمعیت با بسیج اقشار مختلف مردم و استفاده از توان و ظرفیت جوانان مومن و انقلابی توانسته گام‌های خوبی در پیشبرد اهداف مومنانه و خداپسند خود بردارد.

در استان قم بیش از ۳ هزار داوطلب عضو جمعیت هلال احمر هستند که در ایام و مناسبت‌های مختلف به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

نظر شما