شناسهٔ خبر: 63749749 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ایفای نقش‌های مادرانه‌ای که معرف گذشت و فداکاری مادران ایران بود

استاندار گیلان : زنده یاد معصومی یکی از هنرمندان متعهد و توانمند تئاتر و سینمای بود که با ایفای نقش‌های مادرانه الگوی درست مادران این سرزمین را ماندگار کرد.

صاحب‌خبر -
<div id="video-display-embed-code_10488495"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4071822/10488495?width=600&height=350"></script></div>

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، استاندار گیلان امروز درآیین تشییع ‍پیکر هنرمند پیشکسوت عرصه تئاتر و سینمای پروانه معصومی که در مجتمع فرهنگی خاتم الانبیا رشت با حضور فرهیختگان و جامعه هنری استان و کشور برگزار شد گفت : مرحومه معصومی یکی از هنرمندان متعهد و توانمند در عرصه تئاتر ، سینما و تلویزیون بود که در دوران زندگی‌اش با حرکت در مسیر درست ، توانست در تراز نظام جمهوری اسلامی ایران بدرخشد.
دکتر اسدالله عباسی اضافه کرد : خانم معصومی با ایفای نقش‌های اثرگذار مادرانه توانست الگویی درست از گذشت و ایثار مادران این سرزمین را به تصویر بکشد.
وی با بیان اینکه زنده یاد معصومی سال‌ها میهمان گیلانیان بود و عاشقانه در بین مردم زندگی کرد گفت : از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌خواهم یادمانی در تالار مرکزی رشت که متعلق به جامعه هنری گیلان است، برای این بانوی هنرمند آماده کنند تا یاد و خاطره وی همیشه در دل‌های دوستدارانش زنده بماند.
نیما معصومی تنها فرزند این بانوی هنرمند هم در مراسم تشییع مادرش با قدردانی از مردم گیلان برای حضور در این مراسم با توجه به بارش شدید باران گفت : مادرم از ۲ دهه پیش گیلان را برای زندگی انتخاب کرد، چون هم عاشق طبیعت گیلان و هم عاشق مردمش بود.
پیکر زنده یاد پروانه معصومی بعد ار تشییع در رشت به تهران منتقل شد تا در آرامگاه خانوادگیش امامزاده ابوطالب تهران به خاک سپرده شود.

نظر شما