شناسهٔ خبر: 63726967 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

استکبار از سر استیصال از مردم غزه با بمب انتقام می‌گیرد

نماینده رهبر انقلاب در شورایعالی امنیت ملی گفت : استکبار از سر استیصال از مردم غزه با بمب و از مردم ایران با تحریم انتقام می گیرد.

صاحب‌خبر -

استکبار از سر استیصال از مردم غزه با بمب انتقام می گیرد

به گزاش خبرنگار خبرگزاری صداو سیما سعید جلیلی بعدازظهر دوشنبه در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی با موضوع «نشست تحلیل موازنه قدرت در منطقه و پایان هژمونی آمریکا» که در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد، بابیان اینکه راه پیشرفت در مقاومت است افزود: ملتی برنده است که در رسیدن به قله نه با زمزمه‌های نرم دشمن و نه با هیاهوهای سخت او نشکند.

وی ادامه داد: مقاومت،کنش فعال در برابر برتری‌طلبانیست که نظم استکباری خود را با ضعیف نگه داشتن دیگران پایدار نگه می‌دارند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: گفتمان مقاومت یعنی برای پیشرفت نباید به وعده‌های دروغین مستکبران دل خوش کرد یا با ترس‌افکنی ترسویان از عزم فتح قله‌ها پا پس کشید.

وی با بیان اینکه دام‌های نرم راه پیشرفت، مهلک‌تر از دام‌های سخت آن است افزود: با شتاب در مسیر پیشرفت زمزمه‌ها برای سست کردن اراده‌ها بالا می‌گیرد.

نماینده رهبر انقلاب در شورایعالی امنیت ملی گفت: خشم استکبار از ایستادگی و پیشرفتی است که نمی‌پذیرد سلطه‌گران او را ضعیف نگه دارند. نظم استکباری تنها با ضعیف‌نگهداری دیگران پابرجاست. مستضعف، ضعیف نیست؛ 

نظر شما