شناسهٔ خبر: 67376501 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جلسه شورای اداری

تاکید بر اهمیت مشارکت مردم در انتخابات

هیات‌های اجرایی با تمام تلاش به برگزاری انتخابات مطلوب کمک کنند.

صاحب‌خبر -

تاکید بر اهمیت مشارکت مردم در انتخابات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ امام جمعه خرمشهر در شورای اداری این شهرستان با اشاره به نزدیک شدن به روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری تلاش هیات اجرایی را ارج نهاد.

حجت الاسلام عادل پور بر اهمیت نقش شیوخ عشایر  در مشارکت گفت: مشارکت حداکثری بسیار مهم است و باید زمینه را برای این مشارکت مهیا کنیم، خود مردم برگزار کننده انتخابات هستند.

نماینده مردم شهرستان خرمشهر در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه گفت: دشمنان درصدد است اگر مشارکت کمی در انتخابات شکل بگیرد فتنه‌ی دیگری اجرا کنند‌.
مصطفی مطورزاده افزود: خدمت به مردم خرمشهر افتخار می خواهد، کارنامه موفق یک مدیر اهمیت دارد و اگر مدیری از خدمت به مردم شانه خالی کند از بعد نظارتی خود استفاده خواهیم کرد.
وی با بیان ظرفیت ها و فرصت های شهر تصریح کرد: فقط در بخش شیلات خرمشهر به تنهایی ۱۰ درصد این تولید در کشور را برعهده دارد. چرا در بخش‌های دیگر نباید چنین رونقی وجود داشته باشد.
فرماندار ویژه خرمشهر در ادامه این جلسه گفت: انتظار داریم هیات‌های اجرایی با تمام تلاش به برگزاری انتخابات مطلوب کمک کنند.
مسعود خواست خدایی افزود: اطلاع رسانی درباره تعمیرات در حوزه‌های آب، برق و گاز بسیار مهم است.
وی از کاهش سرقت‌ها در خرمشهر خبر داد و از نیرو‌های انتظامی و امنیتی و سپاه و مرزبانی تشکر کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خرمشهر گفت: یک مدیر اداره نباید مشکلات را به گردن استان بیاندازد.
سرهنگ محمد لویمی از استقرار پایگاه بسیج ادارات در فرمانداری خرمشهر گفت و گفت: هدف کمک به ادارات است، و برگزاری میز‌های خدمت در مناطق مختلف خرمشهر با حضور مسئولان از برنامه‌های ما است.
سرهنگ سهرابی فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر هم خطاب به روسای ادارات شهرستان خرمشهر گفت: بکارگیری مشمولان غایب در ادارات دولتی ممنوع است. 

نظر شما