شناسهٔ خبر: 63698567 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیرکل میراث فرهنگ فارس خبرداد؛

خانه جهانگردی، دبیرخانه نمایشگاه گردشگری پارس می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس از استقرار دبیرخانه سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس ( شیراز) وچهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی شیراز در خانه جهانگردی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سید موید محسن نژاد در جمع خبرنگاران گفت: باتوجه به اینکه دو نمایشگاه مذکور اهمیت بسیار زیادی در دو حوزه تخصصی گردشگری و صنایع دستی دارند از این رو دبیر خانه این نمایشگاه‌ها از چندین ماه قبل تشکیل شده و هم اکنون در خانه جهانگردی مستقر می شود.

وی با بیان اینکه خانه جهانگردی شیراز محل مناسبی برای گردهمایی فعالان و دبیرخانه رویدادها ی گردشگری است افزود: در حال حاضر خانه جهانگردی میزبانی دبیرخانه دو رویداد مهم گردشگری و صنایع دستی شیراز را دارد.

به گفته وی سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی شیراز از بزرگ ترین رویدادهای حوزه گردشگری است که برگزاری آن در شهر شیراز از اهمیت به سزایی برخوردار است .

گفتنی است خانه جهانگردی در بلوار چمران شیراز واقع شده و از اواخر این هفته دبیرخانه این دو نمایشگاه تخصصی در آن محل مستقر می شود.

سیزدهمین نمایشگاه گردشگری پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی شیراز از سیزدهم تا شانزدهم دی ماه در سایت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس شهرک گلستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما