شناسهٔ خبر: 326212 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس خواستار شد:

ارتقاء دفتر نمایندگی میراثفرهنگی شهرستان راور به جایگاه اداری

در بحثگردشگری و صنایع دستی، ارتقاء دفتر نمایندگی اداره کل میراثفرهنگی و صنایع دستی و گردشگری شهرستان راور به جایگاه اداری را ضروری دانست.

صاحب‌خبر -

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان راور بدلیل عبور مسافرین و زائرین امام رضا(ع) قابلیت خوبی در بخش گردشگری دارد.

به گزارش ایلنا ازکرمان؛ پورابراهیمی در جلسه مثلثتوسعه شهرستان راور افزود: ظرفیت های بسیار خوبی در زمینه گردشگری و صنایع دستی در شهرستان راور وجود دارد که مورد بی مهری قرار گرفته است، خاطر نشان کرد: اداره کل میراثفرهنگی و صنایع دستی و گردشگری استان در راور تنها یک دفتر نمایندگی دارد که جوابگوی خواسته های مردمی و توسعه این ظرفیت ها نیست.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ارتقاء دفتر نمایندگی اداره کل میراثفرهنگی و صنایع دستی و گردشگری شهرستان راور به جایگاه اداری بسیار ضروری و لازم است. ُ

وی با بیان اینکه در سراسر ایام سال بویژه ایام تعطیلات بسیاری از مسافرین از مسیر راور به مشهد مقدس سفر می کنند، افزود: متاسفانه شهرستان راور بدلیل عدم برنامه ریزی مناسب کاملا از این ظرفیت بی بهره است.

وی با اشاره به وجود روستاهی گرشگری طرز، خورند و مناطق خوش آب و هوای موجود در شهرستان راور بر ایجاد منطقه گردشگری در این روستا ها تاکید کرد.

پورابراهیمی با اشاره به بافت قالی راوری، گفت: بافت این نوع قالی در کشور بی نظیر است اما بدلیل عدم حمایت جدی از تولید کنندگان فرش این صنعت نیز با مشکل مواجه است.

نظر شما