شناسهٔ خبر: 63601975 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران:

بسیج در حماسه مردمی ۶ بهمن آمل پیشتاز بوده است

آمل- مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس مازندران گفت: بسیج در حرکت های مردمی و حوادث انقلاب از جمله حماسه اسلامی ششم بهمن آمل پیشتار بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار محمدحسن سلامی صبح سه شنبه در نشست با فرمانده سپاه آمل بسیج را یادگار ارزشمند امام راحل که پشتوانه مردمی نظام اسلامی است یاد کرد و اظهار داشت: شجره طیبه بسیج مرد میدان‌های سخت مجاهدت و خدمت است.

وی افزود: بسیج پیشتاز حرکت‌های مردمی در همه حوادث انقلاب از جمله حماسه اسلامی ششم بهمن آمل بوده است و در دفاع مقدس کارنامه درخشان بسیج فراموش نشدنی است.

سرهنگ سلامی ادامه داد: بسیج زمینه حضور آحاد مردم را در دفاع مقدس فراهم کرد و پیروزی‌های بزرگی را در دوران دفاع مقدس رقم زد.

این مسؤول اضافه کرد: بسیج در دوران دفاع مقدس در صف اول میدان‌های بزرگ مجاهدت بود و امروز در جنگ ترکیبی و نبرد رسانه‌ای در حوزه بصیرت افزایی بسیج میدان بزرگی را در مقابل ملت ایران قرار داد و امروز در جهاد تبیین در وسط میدان قرار دارد و این‌ها کارنامه درخشان بسیج و دوراندیشی امام عظیم الشأن را نشان می‌دهد.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه بسیج امروز عرصه محرومیت زدایی را میدان جهاد می‌داند و هم مرز میدان جهاد و هم مرز میدان خدمت بود.

سرهنگ سلامی بیان کرد: کارنامه اصلی و شناسنامه بسیج در دفاع مقدس شکل گرفته است که هویتی برای بسیج شده است.

وی تصریح کرد: مردم آمل در آزمایش‌های سخت انقلاب موفقیت و بصیرت بزرگی را به نمایش گذاشتند که نماد و سنبل آن حماسه اسلامی ششم بهمن آمل و حماسه مردم در جنگل آمل است که از افتخارات این شهرستان به شمار می‌آید.

سرهنگ سلامی تأکید کرد: آمل در دفاع مقدس کارنامه درخشانی دارد و امروز نیز آمل پرچمدار حوزه ترویج و نشر فرهنگ ایثار و شهادت است و باید در فعالیت‌های دفاع مقدس پیشتاز باشد.

نظر شما