شناسهٔ خبر: 67840652 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

امام جمعه موقت یاسوج:

فرهنگ اهدای خون گسترش یابد

امام جمعه موقت شهر یاسوج گفت: فرهنگ اهدای خون به بیماران نیازمند ترویج و گسترش است.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک در خطبه های نماز جمعه پنجم مراد ماه ۱۴۰۳ با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، پرهیز از گناهان، ورع از محرمات و آراستن به کمالات اخلاقی اظهار کرد: حواریون به محضر حضرت عیسی بیان کردند با چه کسی مجالست داشته باشیم آن حضرت فرمود: با کسی مجالست کنید که هر گاه آنها را می‌بینید شما را به یاد خدا خواهند انداخت.

امام جمعه موقت شهر یاسوج خاطرنشان کرد: اعتراضات دانشجویی در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در دانشگاه ها جهان ادامه دارد و همراهی دانشجویان در نقاط جهان با این جنبش موج جدیدی از تحولات اجتماعی و سیاسی را پدید آورده است.

حکمتی نیک تصریح کرد: گسترش تفکر انقلاب‌ اسلامی با سکانداری رهبر معظم انقلاب باعث‌ خیزش دانشجویان جهان علیه رژیم صهیونیستی شده است.

وی با اشاره به هفته بهزیستی ادامه داد: از تلاش های سازمان بهزیستی که به معلولان کمک می‌کنند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

امام جمعه موقت شهر یاسوج عنوان کرد: پنجم مرداد سال ۵۸ اولین نماز جامعه توسط مرحوم آیت الله طالقانی اقامه شد و بعد از آن این فریضه عبادی و سیاسی در سایر شهرها اقامه و در بیش از ۱۵۰۰ نقطه کشور اقامه می‌شود.

حجت الاسلام حکمتی نیک با اشاره به ۹ مردادماه و سالروز انتقال خون اظهار کرد: سازمان انتقال به عنوان مرجعی برای توزیع و تامین خون است و یکی از کارهای ارزشمند در جامعه امروزی اهدای خون به بیماران نیازمند است که باید این فرهنگ در کشور گسترش یابد. 

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به شهادت آیت شیخ فضل الله نوری در سال ۱۲۸۸ هجری عنوان کرد: او از علمایی بود که مخالف مشروطه خالص بود و می‌فرمود مشروطه باید مطابق شرع و دین اسلام باشد. 

انتهای پیام

نظر شما