شناسهٔ خبر: 67840680 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه اصفهان: افراد متدین و انقلابی برای دولت چهاردهم انتخاب شوند

اصفهان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: افراد متدین، انقلابی، اهل خدمت و متناسب با معیارهای رهبر معظم انقلاب برای دولت چهاردهم انتخاب شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه امروز اصفهان افزود: در انتخاب اعضای دولت از انتصاب رفاقتی پرهیز شود.

وی تصریح کرد: کشور در ۵۰ روز اخیر و پس از شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش بدون هیچ مشکلی اداره شده است و شاهد این بودیم که انتخابات ریاست جمهوری برغم تلاش دشمنان برای اختلال در آن، در کمال آرامش برگزار شد.

امام جمعه اصفهان همچنین با اشاره به تعطیلی «مرکز اسلامی شهر هامبورگ» تصریح کرد: دولت آلمان بدلیل ترس از گسترش اسلام، این کار را انجام داد.

آیت الله طباطبایی نژاد خاطرنشان کرد: سخنرانی اخیر نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا و استقبال شماری از نمایندگان ایالات متحده از این سخنان در حالی انجام شد که او بعنوان جنایتکار جنگی هزاران نفر از جمله چند هزار کودک را شهید کرده است.

وی همچنین به سالروز برگزاری نخستین نماز جمعه در کشور اشاره و اضافه کرد: در حال حاضر نماز جمعه در تمام مناطق و شهرهای بزرگ و کوچک برگزار می‌شود و برپایی گسترده آن اهمیت بسیار دارد.

امام جمعه اصفهان افزود: روایت‌های متعددی در ضرورت برگزاری نماز جمعه و شرکت در آن وجود دارد که اهمیت این فریضه الهی را نشان می‌دهد.

نظر شما