شناسهٔ خبر: 63593535 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حملات مستقیم ارتش رژیم صهیونیستی به بیمارستان اندونزی

تاکنون بر اثر تیراندازی نظامیان اشغالگر به داخل بیمارستان اندونزی، دست کم ۱۲ فلسطینی شهید و ده‌ها نفر دیگر زخمی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی سی‌بی‌سی، مقامات پزشکی فلسطینی اعلام کردند تانک‌های اسرائیلی، بیمارستان اندونزی را در شمال غزه محاصره کرده‌اند و تاکنون بر اثر تیراندازی به داخل این مجتمع بیمارستانی دست کم ۱۲ فلسطینی شهید و ده‌ها نفر دیگر زخمی شده‌اند. ارتش رژیم صهیونیستی بار دیگر به طور ضمنی اعلام کرد ممکن است تهاجم زمینی به جنوب غزه گسترش یابد. از ده‌ها هزار غیرنظامی که در خان یونس پناه گرفته‌اند، خواسته شده است مکان خود را ترک کنند.

از سوی دیگر، نظامیان اشغالگر به پیشروی خود در شمال غزه ادامه می‌دهند. ارتش اسرائیل اعلام کرده تهاجم نظامی در حال گسترش است و به غیرنظامیان در داخل بزرگترین اردوگاه آوارگان غزه نیز اعلام شده است آنجا را ترک کنند. گزارش‌های مبنی بر پیشروی ارتش رژیم صهیونیستی به سمت بیمارستان دیگری در شمال غزه وجود دارد. گزارشگر شبکه سی‌بی‌سی گفت: ما درباره وقوع تیراندازی‌های شدید در اطراف بیمارستان اندونزی که در بخش شمالی غزه قرار دارد خبر‌هایی می‌شنویم. اکنون امدادرسانان در داخل بیمارستان اندونزی می‌گویند تانک‌هایی وجود دارند و نیز عکس‌هایی از محوطه بیرون می‌آید که اطراف این بیمارستان را نشان می‌دهند. افراد دیگری می‌گویند به دلیل تیراندازی نگران نقل مکان هستند.

<div id="video-display-embed-code_10452935"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4062315/10452935?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما