شناسهٔ خبر: 63442132 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

"بررسی جزئیات لایحه برنامه هفتم توسعه کل کشور"

تکلیف مجلس به سازمان برنامه برای تادیه بدهی دولت بابت تسهیلات

نمایندگان مجلس سازمان برنامه را موظف کردند نحوه و میزان تادیه بدهی دولت بابت تسهیلات برعهده دولت را به صورت سالانه در جدول لوایح بودجه سنواتی درج کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  نمایندگان در نشست علنی صبح امروز (دوشنبه، 22 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی جزئیات لایحه برنامه هفتم توسعه، با تبصره یک بند ت ماده 18 این لایحه با 195 رأی موافق، 2 رأی مخالف و 5 رأی ممتنع از مجموع 226 نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

در تبصره یک بند ت ماده 18 این لایحه آمده است: سازمان موظف است نحوه و میزان تأدیه بدهی دولت بابت تسهیلات بر عهده دولت را به صورت سالانه در جدول لوایح بودجه سنواتی درج نماید.

همچنین نمایندگان بند ت ماده 20 لایحه برنامه هفتم توسعه را با 191 رأی موافق، یک رأی مخالف و 9 رأی ممتنع از مجموع 223 نماینده حاضر در جلسه به تصویب رساندند.

در بند ت ماده 20 این لایحه آمده است: صدور مفاصا حساب توسط سازمان تأمین اجتماعی برای حق بیمه کارکنان شاغل در دوران بهره برداری در قراردادهای مشارکت مشمول حکم ماده (40) قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقاء نظام مالی کشور مصوب  1394/2/1 می باشد.

همچنین بند پ ماده 20 این لایحه حذف شد./

پایان پیام

نظر شما