شناسهٔ خبر: 63404966 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

معاون شهردار پایتخت اعلام کرد:

برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۰ بازار میوه و تره‌بار در تهران تا پایان ۱۴۰۲

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری تهران از برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۰ بازار میوه و تره‌بار در پایتخت تا پایان سال ۱۴۰۲خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، آیین بهره‌برداری از دو بازار میوه و تره بار شقایق و مهستان و کلنگ‌زنی پروژه بازار میوه و تره‌بار فدک صبح امروز (۲۰ آبان ۱۴۰۲) در قالب هشتاد و یک‌ و مین  رویداد امید و افتخار شهرداری تهران با حضور حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری، ایوب فصاحت، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار، رضا سیفی، شهردار منطقه ۱۷ برگزار شد.

حسین نظری، معاونت خدمات شهری شهرداری تهران در این مراسم گفت: امروز شاهد دو افتتاح در مناطق ۲ و ۱۷ هستیم و دو پروژه دیگر نیز کلنگ‌زنی خواهد شد که یکی از آنها دومنظوره خواهد بود. برای ایجاد یک بازار میوه و تره‌بار ابتدا باید زمین توسط شهرداری منطقه تامین شود و این افتتاح‌ها نتیجه یک کار جمعی است.

وی افزود: علاوه بر تقاضا و توجه مردم، دید و منظر مناسب در ساخت میادین میوه و تره‌بار مد نظر است و در افتتاح بازار شقایق نیز به معماری ایرانی و اسلامی توجه شده است. 

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری تهران همچنین از اضافه شدن چرخ دستی به میادین میوه و تره‌بار خبر داد و گفت: آموزش‌های لازم به پیمانکاران و فروشندگان میادین ارائه شده است تا با مردم با ادب احترام برخورد کنند و این کار موجب افزایش رضایت‌مندی مردم خواهد شد.

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، نظری در پایان گفت: برنامه داریم تا پایان سال ۱۴۰۲، ۴۰ بازار میوه و تره‌بار را افتتاح کنیم و از شهرداران در خواست می‌کنم که زمین مناسب در اختیار سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران قرار دهند.

انتهای پیام/

نظر شما