شناسهٔ خبر: 63151722 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

معاون شهردار تهران اعلام کرد:

بیشترین روکش آسفالت در منطقه ۴ اجرا شده است/ توضیح درباره برنامه احداث ۳ آرامستان جدید

معاون شهردار تهران با بیان این که در منطقه ۴ بیش از همه مناطق روکش آسفالت اجرا شده است، گفت: برنامه‌ریزی برای احداث سه آرامستان جدید در شهر تهران، مشاور خاص خود را دارد و مشاور مطالعات را بررسی می‌کند و نقاطی که امکان آن وجود دارد، مشخص خواهد شد و پس از تکمیل و نهایی شدن بررسی‌ها، برای تصویب به شورای شهر ارائه می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری تهران در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری منطقه ۴ که صبح امروز (شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲) در قالب هفتاد و نهمین پویش امید و افتخار برگزار شد، گفت: این روزها شاهد فجیع‌ترین جنایت‌ها و سخت‌ترین روزها علیه مردم فلسطین هستیم که در طول تاریخ کم‌نظیر است. 

وی افزود: امروز شاهد افتتاح ۸ پروژه‌ در منطقه ۴ شهرداری تهران هستیم که شاخص‌ترین آن اسکان کارگری است که نمونه‌ای از توجه به قشر زحمت‌کش پاکبانان و کارگران شهرداری است.

معاون شهردار تهران ادامه داد: امروز هفتاد و نهمین پویش امید و افتخار است که با تدبیر شهردار تهران مبنی بر اینکه ما بدهکار مردم هستیم، راه‌اندازی شد و دراین پویش ادعا کردیم که هر شنبه پروژه‌ای را افتتاح خواهیم کرد؛ این به معنی آن است که شهرداری از رکود خارج شده و به دنبال تلاش و برنامه‌ریزی و هزینه کردن برای شهر است.

نظری همچنین اظهار داشت: منطقه ۴ از نظر وسعت و جمعیت منطقه‌ای ویژه است و ظرفیت و موقعیت بی‌نظیر و نیاز به توجه بیشتری دارد که امیدواریم با همت شهرداری این منطقه، مسائل مد نظر شهردار تهران در منطقه ۴ پیگیری شود. 

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری تهران در ادامه نظری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۸ پروژه‌ای که امروز افتتاح شد، بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه برداشته است، هر پروژه شهری خدماتی به مردم ارائه می‌دهد و به عنوان مثال، در منطقه ۴ بیش از همه مناطق روکش آسفالت اجرا شده است. 

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص ایجاد آرامستان‌های جدید در سه نقطه شهر تهران گفت: این موضوع مشاور دارد و مشاور مطالعات را بررسی می‌کند و نقاطی که امکان آن وجود دارد، مشخص خواهد شد و پس از تکمیل و نهایی شدن بررسی‌ها، برای تصویب به شورای شهر ارائه می‌شود.

براساس گزارش پایگاه خبری شهر، نظری در پایان گفت: موضوع برنامه‌ریزی برای احداث آرامستان‌های جدید از قبل سابقه داشته است و در این دوره نیز پیگیری‌هایی انجام می‌شود و امیدواریم حداقل یک نقطه از این آرامستان‌ها را امسال به شورا ارائه کنیم.

نظر شما