شناسهٔ خبر: 63290335 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

انهدام باند سازمان یافته قاچاق مواد مخدر در بندرعباس

سربازان گمنام امام زمان (عج) با همکاری فراجا یک باند سازمان یافته قاچاق مواد مخدر موسوم به باند فانوس را شناسایی و متلاشی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: اعضای این باند سازمان یافته، مواد مخدر را در قالب قاچاق سوخت جابجا می‌کردند.

مجتبی قهرمانی افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان هرمزگان پس از ۶ ماه کار اطلاعاتی و امنیتی، این باند را شناسایی و در عملیاتی با همکاری فراجا بیش از دو تن و ۶۵۰ کیلوگرم مواد مخدر تریاک از آن‌ها کشف کردند.

به گفته قهرمانی، در این عملیات ۵ دستگاه خودروی متعلق به این باند نیز توقیف شد.

وی با بیان اینکه ضربه سنگینی نیز به بنیان‌های مالی باند سازمان یافته فانوس وارد شده است، گفت: ضربه وارد شده به بنیان‌های مالی سوداگران مرگ تنها در حوزه کشف و ضبط مواد مخدر بیش از ۶۰ میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید؛ دادگستری هرمزگان: بزرگترین باند قاچاق سوخت کشور در هرمزگان متلاشی شد

رئیس کل دادگستری هرمزگان افزود: اقدامات دقیق اطلاعاتی نیز در خصوص پولشویی و شناسایی و ضبط اموال این باند صورت گرفته که نتایج آن متعاقباً اطلاع رسانی می‌شود.

قهرمانی گفت: قاچاقچیان در همه مراحل اقدامات مجرمانه خود زیر رصد چتر اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) بودند و در زمان مناسب به دست حافظان امنیت کشور دستگیر شدند.

نظر شما