شناسهٔ خبر: 67371801 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پزشکیان در یزد: من را به عنوان یک خدمتگزار بپذیرید

مسعود پزشکیان نامزد ریاست جمهوری با حضور در مسجد روضه محمدیه یزد در جمع هواداران خود سخنرانی کرد.

صاحب‌خبر -

پزشکیان در یزد: من را به عنوان یک خدمتگزار بپذیرید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، نامزد ریاست جمهوری در جمع مردم یزد با اشاره به اینکه هیچ کشور و هیچ حکومتی بدون جامعه هماهنگ و معتدل و پایبند نمی تواند راه به جایی ببرد، گفت: ملتها برای اینکه بتوانند امنیت را پیاده کنند، باید پشتوانه مردمی داشته باشند. پشتوانه مردمی به ما قدرت می دهد که مذاکره کنیم و در دنیا حرف برای گفتن داشته باشیم.

آقای پزشکیان یزد را شهر علمای بزرگ و دانشمندان و بزرگان دانست که برای کشورمان افتخارات بزرگی آفریدند. بزرگانی همچون حائری یزدی است که حوزه عملیه ی قم را پایه گذاری کرد.

وی اظهار داشت: شهر یزد، شهر علمایی چون شهید صدوقی از شهدای بزرگ روحانی و آیت الله خاتمی است

مسعود پزشکان گفت: ما برای پیشرفت مملکت به دانشمندان و نخبگان نیاز داریم، در دانشگاههای دولتی و آزاد و تمامی دانشگاهها نخبگانی هستند که می توانند مشکلات را حل کنند و شهر یزد، مملو از استعدادهای علمی است که با استفاده از آنها می توان مشکلات را حل کرد.

وی افزود: در شهر یزد، زندگی مسالمت آمیز با ادیان مختلف؛ با زرتشتیان و قومیت های مختلف همچون کلیمیان کاملا روشن و برجسته است و این نشانه این است که فرزندان یزد می توانند منادی گفتگوی تمدن ها باشند و این از فرهنگ یزد برمی آید.

پزشکیان خاطرنشان کرد: گفتگو هنر انسانیت است و یزد این توان را دارد.وی با تبریک صعود تیم چادرملو به رقابتهای لیگ برتر فوتبال گفت: از شما خواهش می کنم مرا بعنوان یک خدمتگزار بپذیرید، بنده یک آدم معمولی هستم و می خواهم خدمتگزار شما بشوم.

نامزد ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: به شما قول می دهم، دروغ نخواهم گفت، خیانت نخواهم کرد، صادق خواهم بود و با تمام وجود برای ایران و ایرانی تلاش خواهم کرد.مسعود پزشکیان گفت: تمام تلاش خود را می کنم تا با بهره گیری از همه ی قومیت ها ، گروهها و مذاهب برای ارتقا و رشد این مملکت استفاده کنم.

وی با اشاره به اینکه ایران، متعلق به یک دسته و یک جناح نیست گفت: ایرانی ها می توانند ایران را درست کنند و شهر شما الگوی تحمل گفتگو با ادیان ها با زرتشتی ها، کلیمیان و با دنیا می تواند باشد و شما می توانید این فرهنگ را در ایران و در دنیا با هم گسترش دهیم. پزشکیان در پایان سخنان خود گفت: حضورمان به طرفداری از شما و مردم عزیز کشور خواهد بود و این قول را می دهیم که در مسیر اصلاحات، یک نگرش نو و بازسازی برای ایران را به ارمغان خواهیم آورد.

نظر شما