شناسهٔ خبر: 68062772 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس بنیاد نخبگان استان اردبیل:

جهاد دانشگاهی در اجرای برنامه‌های سایر مراکز علمی هم نقش‌آفرینی کند

رئیس بنیاد نخبگان استان اردبیل گفت: جهاد دانشگاهی می تواند با داشتن ظرفیت های چند بعدی، در اجرای برنامه‌های سایر مراکز علمی هم نقش‌آفرینی کند.

صاحب‌خبر -

دکتر مهدی داوری در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی و یک دستگاه معین دولت، خدمات ارزشمندی در زمینه‌های آموزشی و خدمات علمی به ویژه عرصه پزشکی داشته است.

وی با بیان اینکه تلاش‌های موثر جهاد دانشگاهی در درمان ناباروری تحسین برانگیز است، گفت: جهاد دانشگاهی در کمک به آموزش اقشار مختلف مثل کارکنان و جوانان و در زمینه‌های علمی، فرهنگی و قرآنی از نهادهای تاثیرگذار و فعال محسوب می شود و توانسته است در سطح استان و کشور ارتباط خوبی با سایر مراکز علمی و اجرایی برقرار کند.

داوری در ادامه تصریح کرد: در بحث تعامل علمی معتقد به هم‌افزایی مراکز علمی استان هستم و می‌توانیم از ظرفیت تمام مراکز علمی از جمله دانشگاه‌ها، پارک علم و فناوری، جهاد دانشگاهی، آموزش و پرورش و سازمان علمی و پژوهشی بسیجی در راستای ارتقای سطح علمی، آموزشی و پژوهشی استان و ارایه خدمات علمی مفید به جامعه با کمک اساتید، فرهیختگان، دانشجویان، شرکت‏های دانش‌بنیان، واحدهای فناور و کارآفرینان استفاده کنیم.

رئیس بنیاد نخبگان استان افزود: جهاد دانشگاهی می تواند با داشتن ظرفیت های چند بعدی، در اجرای برنامه‌های سایر مراکز علمی هم نقش‌آفرینی کند.

داوری در پایان، ضمن اعلام آمادگی بنیاد نخبگان استان اردبیل برای توسعه همکاری‎ها با جهاد دانشگاهی، بر تقویت روحیه خودباوری و امیدآفرینی در اقشار علمی و کادرسازی مناسب برای کارآفرینی دانش‎بنیان و آموزش و پژوهش استان تاکید کرد.

انتهای پیام

نظر شما