شناسهٔ خبر: 68064850 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیر منطقه ۲ شهرداری قم مطرح کرد

تحقق ۱۰۰ درصدی درآمد منطقه ۲ در چهار ماه ابتدای سال جاری

مدیر منطقه ۲ شهرداری قم گفت: درآمد منطقه دو از ابتدای سال جاری تاکنون، به طور ۱۰۰ درصد محقق شده است و هیچ مشکلی در تحقق درآمد منطقه دو وجود ندارد.

صاحب‌خبر -

سیدرضا حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به بودجه منطقه دو در سال جاری، اظهار کرد: بودجه درآمدی منطقه ۲ در سال جاری ۵۰۰ میلیارد تومان است که ۱۸۰ میلیارد آن نقدی و ۳۲۰ میلیارد آن نیز غیرنقدی است.

وی از تحقق ۴۲ میلیارد تومان درآمد در هر ماه خبر داد و افزود: درآمدهای نقدی و غیر نقدی با توجه به ماه‌های سال تقسیم شده که به طور میانگین در ماه ۱۵ میلیارد تومان از درآمدهای نقدی و ۲۷ میلیارد تومان از درآمدهای غیر نقدی محقق شود.

مدیر منطقه ۲ شهرداری قم تصریح کرد: بودجه پیش‌بینی شده در سال جاری، ۴۳۵ میلیارد تومان است که ۱۹۲ میلیارد آن صرف هزینه‌های جاری و ۲۴۳ میلیارد آن به هزینه‌های عمرانی اختصاص پیدا کرده است.

حسینی از پیش‌بینی ۹۵ پروژه در بخش فنی و عمرانی خبر داد و خاطرنشان کرد: ۴۸ پروژه با اعتبار ۱۱۸ میلیارد تومان در حوزه فنی و عمرانی ،۹ پروژه با اعتبار ۸۲ میلیارد تومان در بخش شهرسازی ،۳۳ پروژه با اعتبار ۲۴ میلیارد تومان در بخش خدمات شهری و ۵ پروژه با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان در بخش پشتیبانی منطقه پیش بینی و در دستور کار قرار گرفته است.

وی عملکرد منطقه در سال گذشته را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: در مقایسه با عملکرد منطقه در سال گذشته، درآمد نقدی منطقه ۲ شهرداری قم نسبت به سال گذشته ۲۷ درصد و درآمد غیرنقدی منطقه ۲ نسبت به سال گذشته، ۳۱ درصد رشد داشته است.

مدیر منطقه ۲ شهرداری قم در خصوص تحقق درآمدها در سال جاری، گفت: درآمد منطقه دو از ابتدای سال جاری تا کنون به طور ۱۰۰ درصد محقق شده است و هیچ مشکلی برای تحقق درآمد منطقه ۲ وجود ندارد.

نظر شما