شناسهٔ خبر: 63208684 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

هشدار دادستان اردبیل به سنگ‌اندازی‌ها در ادارات

صاحب‌خبر -

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با اشاره به برخی نارضایتی ها و گزارش ها از نحوه عملکرد کارکنان تعدادی از دستگاه‌ها، از تصمیم دادستانی برای برخورد جدی با هرگونه سنگ اندازی درامور مراجعین خبر داد.

به گزارش انعکاس اردبیل، دادستان عمومی و انقلاب اردبیل با اظهار اینکه مردم ولی نعمت مسئولان و صاحبان اصلی انقلاب هستند، جانفشانی و همراهی و حضور در صحنه همیشگی مردم را یادآور شده، افزود: ملت شریف ایران لایق بهترین خدمت ها هستند. دادستان اردبیل ادامه داد: در کنار برخی سوء مدیریت ها، سوء استفاده و فرصت طلبی تعدادی در بدنه دستگاههای اداری برای سنگ اندازی در امور مردم و مراجعین موجب زیرسوال رفتن شخصیت سازمانی و عملکرد و وجهه سایر خدمت گزاران تلاشگر و دلسوز، تضییع حقوق مردم یا بیت المال و درنهایت نارضایتی و بدبینی به نظام می گردد.

جلال آفاقی با اشاره به برخی گزارش ها دراین خصوص افزود: در کنار حمایت دادستانی از مدیران و کارکنان دستگاه ها در جهت انجام وظایف قانونی، هرگونه سوء مدیریت و سوء جریانات و ترک فعل ها و همچنین بسترهای فسادزا مورد رصد بیش از پیش دادسرا خواهد بود.

آفاقی گفت: سنگ اندازی در امور مردم به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست و برخورد قانونی با کارکنان متخلف اداری در دستگاه‌های مختلف استان از اولویت های دادستانی است.

او با اشاره به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری و حساسیت و اهمیت امور اقتصادی و تولیدی در سرنوشت مردم و جامعه، ضمن اعلام حمایت قضایی از رونق تولید و اشتغال در استان، از مدیران مرتبط و متولی خواست تا نسبت به رفع هرگونه موانع در مسیر توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری دراستان اهتمام لازم را داشته باشند.

انتهای پیام

نظر شما