شناسهٔ خبر: 62930558 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

پلمب مراکز درمانی غیرمجاز در اردبیل

صاحب‌خبر -

پلمب مراکز درمانی غیرمجاز در اردبیل با معرفی متخلفان این مراکز به مراجع قضایی انجام شد. معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از پلمب 4 مرکز درمانی غیرمجاز در اردبیل خبر داد و گفت: افراد متخلف، متصدیان و گردانندگان این مراکز به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش سبلان ما به نقل از روابط عمومی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل، دکتر رامین نسیمی دوست روز یکشنبه گفت: این مراکز درمانی در جریان بازدید مداوم و نامحسوس کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه در اردبیل شناسایی شدند.

وی با اشاره به پلمب این مراکز به علت دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان و با همکاری اداره اماکن نیروی انتظامی، افزود: افراد متخلف، متصدیان و گردانندگان این مراکز به مراجع قضایی معرفی شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل تاکید کرد: هرگونه مداخله در روند درمان و انجام اقدامات پزشکی، دندانپزشکی، طب سنتی، کاشت مو و زیبایی در مراکز غیرمجاز و توسط افراد غیرمرتبط ممنوع است و این گونه خدمات باید در مراکز معتبر و زیر نظر متخصص مربوطه انجام شود.

وی از اهالی استان اردبیل خواست تا هر گونه تخلف مربوط به حوزه درمان و سلامت یا دخالت غیرمجاز افراد فاقد صلاحیت در امور درمان‌های پزشکی، دندانپزشکی و طب سنتی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گزارش دهند.

نظر شما