شناسهٔ خبر: 62969917 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

10 شهرک غیردولتی در اردبیل راه اندازی می‌شود

صاحب‌خبر -

10 شهرک غیر دولتی در اردبیل قرار است راه اندازی شود و به گفته‌ی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل «این شهرک‌ها همانند بخش دولتی از مزایای یکسانی برخوردار هستند.»

سبلان ما در گفتگو با مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل نوشت: :به وضعیت شهرک‌های غیردولتی صنعتی در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: حمایت از احداث شهرک‌های صنعتی غیردولتی، زمینه‌ساز رشد تولید و اشتغال است که با حمایت‌های لازم و قانونی تلاش می‌شود، مسیر احداث و توسعه این شهرک‌ها در استان افزایش یابد.

وی از صدور مجوز 10 شهرک غیردولتی در استان اردبیل خبر داد و گفت: از این حیث، در وضعیت بسیار مطلوبی در سطح کشور قرار داریم.

علایی از حمایت‌های این شرکت از تاسیس و احداث شهرک‌های غیردولتی در استان خبر داد و افزود: ایجاد شهرک‌های غیردولتی در راستای تحقق اصل 44 قانون اساسی و با هدف استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی برای ایجاد زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: این شهرک‌ها همانند شهرک‌های دولتی، دارای معافیت مالیاتی 7 تا 13 ساله بوده و از مزایای یکسانی برخوردار هستند و مدیریت این شهرک‌ها کاملا در اختیار بخش خصوصی و خود سرمایه گذار است.»

انتهای پیام

نظر شما