شناسهٔ خبر: 63176296 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

حواشی سانحه ریلی ایستگاه کرج

مدیران شرکت راه آهن با کتمان سوانح ریلی و ممنوعیت اطلاع رسانی درباره آنها، اشتباه بزرگی مرتکب می شوند.

صاحب‌خبر -
تین نیوز

به دنبال انتشار خبر وقوع یک حادثه ریلی در ایستگاه کرج در شبکه های اجتماعی، یک کانال تلگرامی ریلی نوشته است که بر اساس شنیده ها، مقامات دولتی حاضر در محل سانحه، با بررسی گوشی های تلفن همراه افراد، بر رسانه ای نشدن سانحه ریلی مذکور تاکید کرده اند.

گزارش پربازدید امروز را بخوانید:

مسافران ایستگاه مترو پرند و ارم سبز درد مشترک دارند!

 

به گزارش تین نیوز، گرچه این کانال تلگرامی بر عدم قطعیت این موضوع تاکید و اعلام کرده که این موضوع درحد شنیده ها مطرح است اما در صورت صحت، مطمئنا راهکار مناسبی برای جلوگیری از تکرار حوادث نیست.

بیشتر بخوانید: 

خسارت شدید واژگونی واگن قطار حامل گندم در ایستگاه کرج

در همین زمینه یک کارشناس ریلی به خبرنگار ما گفت: مدیران شرکت راه آهن با کتمان سوانح ریلی و ممنوعیت اطلاع رسانی درباره آنها، اشتباه بزرگی مرتکب می شوند.

وی گفت: اولا کتمان سوانح عملا غیر ممکن است و اخبار بالاخره در رسانه های مختلف رسوخ می کند و راه آهن با هر سانحه جدید بیش از پیش زیر سوال می رود.

این کارشناس افزود: ثانیا انتشار اخبار سوانح ریلی می تواند موجب تخصیص بودجه برای اصلاح زیر ساخت ها و ترمیم نقاط سانحه خیز شود.

قابل ذکر است در شبکه های اجتماعی عنوان شده که روز ششم آبان ماه 1402 فرار جرثقیل ریل گذاری به خط سیلو ایستگاه کرج منجر به برخورد شدید با واگن مسقف شرکت توکا و تراک موبیل شده است.

نظر شما